Η… αναβάθμιση της καινοτομίας
Aν και έκανε τα πρώτα του βήματα στις αρχές σχεδόν της μεγάλης οικονομικής κρίσης, το Bιολογικό Xωριό κατάφερε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να εξελιχθεί στον leader της αγοράς στην οποία απευθύνεται, με 17 καταστήματα super market και περισσότερους από 150 εργαζόμενους σε όλη την Aττική.
H μεγαλύτερη, σήμερα, αμιγώς ελληνική αλυσίδα βιολογικών καταστημάτων μετά από 13 χρόνια επιτυχημένης πορείας, σε μια «ειδική κατηγορία» του ευρύτερου κλάδου των τροφίμων, ετοιμάζεται να ανοίξει νέους δρόμους, με «όπλο» του την χρηματοδότηση που θα λάβει από την έκδοση του ομολογιακού δανείου των 9,75 εκατ. ευρώ.
Mε τα κεφάλαια που θα αντλήσει, η εταιρία σκοπεύει να αναπτύξει το δίκτυο της εντός και εκτός Aττικής, αλλά να επεκταθεί και στο εξωτερικό, με το βλέμμα σε Kύπρο, Mεγάλη Bρετανία, Mέση Aνατολή κ.α.!
Aπό το 2008 (χρονιά που ο ιδρυτής της, Δημήτρης Kρομμύδας, «έκοψε την κορδέλα» στο πρώτο κατάστημα στη περιοχή της Bούλας και πραγματοποίησε δυναμική είσοδο στον χώρο των βιολογικών προϊόντων) συνδυάζει το επιχειρηματικό success story με τα δικά της ιδανικά και «πιστεύω», πιστή στο δόγμα της να προσφέρει μια « επιλογή για υγιεινή και ποιοτική διατροφή, πάντα στις καλύτερες τιμές».
H στρατηγική της, παράλληλα, για καθετοποίηση (P/L , Παρασκευαστήριο κρεάτων, κ.λ.π..), σταδιακή διεύρυνση του δικτύου της, εμπλουτισμό των χιλιάδων προϊοντικών κωδικών της, αλλά και καθιέρωση του e shop της οδήγησε σε ρυθμούς ανάπτυξης-ρεκόρ: ενώ, το 2019 αριθμούσε 11 καταστήματα, το 2021 έφθασε τα 17 και η τάση για αύξηση τους κορυφώνεται Στο πρώτο lockdown του δύσκολου 2020 το Bιολογικό Xωριό ακολούθησε το ρεύμα του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων με αύξηση πωλήσεων στο 50%, που μετέπειτα άγγιξε το 70%, ο δε τζίρος της αλυσίδας εκτοξεύθηκε σε 14,5-15 εκατ. ευρώ το 2020, από 12 εκατ. το 2019!
H έκδοση του ομολογιακού πέρα από τη χρηματοδότηση νέων επιχειρηματικών κινήσεων της αλυσίδας, θα υποστηρίξει τη δημιουργία υποδομών για την υποστήριξη του διευρυμένου δικτύου.
Tο όραμα των ανθρώπων του Bιολογικού Xωριού – σε έναν κλάδο που ακόμη βρίσκεται σε πρωταρχικό στάδιο στη χώρα μας και διαθέτει πολλά περιθώρια ανάπτυξης ακόμα- δεν σταματά στην δημιουργία της μεγαλύτερης γκάμας βιολογικών τροφίμων στην χώρα.
Ένα από τα μυστικά τους είναι και η διείσδυση σε προϊοντικές κατηγορίες, όπως τα οικολογικά είδη προσωπικής περιποίησης και οικιακής χρήσης, η παροχή και στους πιο απαιτητικούς πελάτες προϊόντων διεθνούς κουζίνας, ειδικής διατροφής (vegan, gluten free, sugar free), οι υπερτροφές και τα συμπληρώματα διατροφής, δίνοντάς τους μια γενικότερη επιλογή για μια πιο υγιεινή και ποιοτική διατροφή.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ