Η PwC Ελλάδας ανακοίνωσε σήμερα ότι σχεδίασε την IFP, μια ειδική πλατφόρμα αυτοματοποίησης και δημιουργίας προβλέψεων χρονοσειρών μέσω διαδικασιών τεχνητής νοημοσύνης.
Εστιάζοντας στις προκλήσεις της αγοράς που εντατικοποιήθηκαν από την πανδημία, στόχος είναι η βελτιστοποίηση του επιχειρησιακού σχεδιασμού και η λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων (data driven decision making).
Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση, η πλατφόρμα απαντά στις νέες ανάγκες που αναδύονται από τη γρήγορη μετάβαση σε νέα λειτουργικά μοντέλα για τις επιχειρήσεις και τα οποία στηρίζονται σε μεθοδολογίες προηγμένων αναλύσεων (Data Analytics) μεγάλου όγκου δεδομένων (Big Data) και μαθηματικών αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence).
Η IFP εκπαιδεύεται και πραγματοποιεί προβλέψεις, επιλέγοντας τον πλέον κατάλληλο αλγόριθμο μέσα από ποικιλία απλών άλλα και σύνθετων μεθοδολογιών τόσο στατιστικής όσο και μηχανικής μάθησης (machine learning). Επιπλέον, ανιχνεύει, αναλύει και διορθώνει τυχόν ανωμαλίες δεδομένων (data anomaly detection) με κατάλληλες τιμές, χρησιμοποιώντας προηγμένες στατιστικές προσεγγίσεις.
Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα σύνδεσης διαφορετικών πηγών δεδομένων, προκειμένου η πλατφόρμα να αποκτήσει ακόμα περισσότερες πληροφορίες, τις οποίες στη συνέχεια θα αξιοποιήσει για τη διαμόρφωση, διάγνωση, εκτέλεση, οπτικοποίηση και ερμηνεία των προβλέψεων. Στο τελικό στάδιο της διαδικασίας τα αποτελέσματα παρουσιάζονται μέσω ενός διαδραστικού πίνακα Business Intelligence (BI).
«Τα analytics και η τεχνητή νοημοσύνη αναδεικνύονται σε σημαντικό εργαλείο για όλες τις επιχειρήσεις καθώς εξισορροπούν τους τρεις βασικότερους παράγοντες του ψηφιακού μετασχηματισμού: την τεχνολογία, τους ανθρώπους και τις διαδικασίες. Είμαστε περήφανοι για τη δημιουργία της IFP, καθώς παρέχει στις επιχειρήσεις την ευκολία να αναπτύξουν διαδικασίες για τη μείωση του κόστους, τη διαχείριση του ρίσκου και την αύξηση του ανταγωνιστικού τους πλεονεκτήματος, ανέφερε σχετικά ο Ιωσήφ Μπελούκας, Data & Analytics Leader της PwC Ελλάδας.
«Μέσα από τη δημιουργία έξυπνων ψηφιακών εφαρμογών που συνδυάζουν την κατάλληλη τεχνολογία και τις καινοτόμες μεθοδολογίες data intelligence, συμβάλλουμε στην αποτελεσματική λήψη αποφάσεων και την γρήγορη επίλυση καθημερινών προβλημάτων των επιχειρήσεων και των καταναλωτών», συμπλήρωσε.