Στα παιχνίδια για φορητές συσκευές (mobile games ετοιμάζεται να στρέψει το ενδιαφέρον τηςη δημοφιλής πλατφόρμα διαμοιρασμού ταινιών/σειρών Netflix, καθώς διαβλέπει μια υποτονική αύξηση συνδρομητών εν μέσω του αυξανόμενου ανταγωνισμού και της άρσης των περιοριστικών μέτρων λόγω της πανδημίας.
Αυτά τα μελλοντικά παιχνίδια για κινητά θα συμπεριληφθούν στις συνδρομές των μελών χωρίς επιπλέον κόστος, ανέφερε η εταιρεία με έδρα την Καλιφόρνια στη δεύτερη επιστολή της προς τους μετόχους της για το 2021. “Βλέπουμε το gaming ως μια άλλη νέα κατηγορία περιεχομένου για εμάς, παρόμοια με την επέκτασή μας σε πρωτότυπες ταινίες, κινούμενα σχέδια και την unscriptedτηλεόραση”, ανέφερε η εταιρεία.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι όπως πάντα για τις προσφορές ταινιών και τηλεοπτικών σειρών μας και περιμένουμε μια μακρά πορεία αυξανόμενης επένδυσης και ανάπτυξης σε όλες τις υπάρχουσες κατηγορίες περιεχομένου μας, αλλά δεδομένου ότι βρισκόμαστε σχεδόν μια δεκαετία εν μέρω της προσπάθειας προώθησης αυθεντικού επριεχομένου, πιστεύουμε ότι είναι καιρός να μάθουμε περισσότερα για το πώς τα μέλη μας εκτιμούν τα παιχνίδια”, προσέθεσε.
Σε αρχική φάση, η επέκταση αυτή θα εστιάζει κυρίως σε παιχνίδια που σχετίζονται με επιτυχίες του Netflix, όπως είπε ο Γκρεγκ Πίτερς, chief operating officer και chief product officer. «Ξέρουμε πως οι φαν αυτών των ιστοριών θέλουν να πάνε ακόμα πιο βαθιά» είπε σχετικά. Σημειώνεται πως το Netflix έχει εμπλακεί σε βιντεοπαιχνίδια που σχετίζονταν με δημοφιλείς παραγωγές όπως το Stranger Things και το The Dark Crystal: Age of Resistance.
Όπως αναφέρει το Reuters, το Netflix βιώνει μια απότομη επιβράδυνση στους νέους πελάτες μετά την «έκρηξη» του 2020 που οφείλεται στα lockdowns για την Covid-19. Σε ΗΠΑ και Καναδά η εταιρεία ανέφερε πως έχασε περίπου 430.000 συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο. Σύμφωνα με κάποιους αναλυτές, η εταιρεία, η οποία κυριαρχεί στον χώρο του streaming video, πρέπει να βρει νέους τρόπους ενίσχυσης/ αύξησης των συνδρομών, μετά από πολλά χρόνια μεγάλης αύξησης.
Σημειώνεται ότι με βάση την eMarketer, το μερίδιο του Netflix ως προς τα έσοδα από συνδρομητικό streaming video στις ΗΠΑ θα μειωθεί στο 30,8% ως το τέλος του 2021, από το 50% όπου βρισκόταν το 2018, ενώ οι μετοχές της εταιρείας κινούνταν γύρω στα 531 δολάρια την Τρίτη.