Καλύτερα των προσδοκιών διαμορφώθηκε η αύξηση των συγκρίσιμων πωλήσεων στις ΗΠΑ για τη Wendy΄s, καθώς οι καταναλωτές επέστρεψαν στα εστιατόρια μετά από τη χαλάρωση των μέτρων για περιορισμό του κορωνοϊού.
Η χαλάρωση των περιορισμών στα ταξίδια και στη χωρητικότητας των εστιατορίων, καθώς και το εκ νέου άνοιγμα των γραφείων, έχουν αυξήσει τις πωλήσεις στις μεγάλες αμερικανικές αλυσίδες εστιατορίων, συμπεριλαμβανομένων των McDonalds, Starbucks, Chipotle.
Η Wendy’s επίσης επωφελήθηκε από το μενού γι πρωινό που εισήγαγε το προηγούμενο έτος.
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στις ΗΠΑ για το β΄ τρίμηνο αυξήθηκαν 16,1%, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 15,3%.
Η αλυσίδα χάμπουργκερ προβλέπει επίσης ότι οι πωλήσεις της παγκοσμίως θα αυξηθούν 11%-13% στο 2021, σε σχέση με τις προηγούμενες εκτιμήσεις για 8%-10%.