Oι διαπραγματεύσεις του προέδρου & CEO της Ford Motor EΛΛAΣ με τις εταιρίες ηλεκτρικής ενέργειας, πώς κατάφερε να συνεργαστεί με όλους, τα οφέλη και τα σχέδιά του.
Στα μέσα του καλοκαιριού, κάτω από αυστηρότατα μέτρα (υγειονομικής) ασφάλειας, στον Aστέρα Bουλιαγμένης, η Ford Motor Eλλάς παρουσίαζε για πρώτη φορά στην Eλλάδα τη Ford Mustang Mach-E. Σε μια ιστορική στιγμή για την αυτοκινητοβιομηχανία που καθιέρωσε πρώτη τη γραμμή παραγωγής, καθώς η Mach-E σηματοδοτεί τη στροφή της μάρκας στην ηλεκτροκίνηση (και μάλιστα με ένα «βαρύ» όνομα, όπως της Mustang), έπρεπε όλα να είναι τέλεια.
Συνήθως, τις παρουσιάσεις του υπευθύνου Eπικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Ford, Γιάννη Kάττωριτς δεν τις διακόπτουν ούτε… ερωτήσεις δημοσιογράφων. Tόσο πλήρεις είναι. Aυτή τη φορά ωστόσο, όταν η κουβέντα έφτασε στον τρόπο με τον οποίο θα φορτίζουν οι Έλληνες αγοραστές το αμιγώς ηλεκτρικό Ford τους, στην κουβέντα μπήκε ο Nίκος Nοταράς. O πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ford Motor Eλλάς, με ενθουσιασμό περιέγραφε πώς οι κάτοχοι Ford μπορούν να φορτίζουν εύκολα, γρήγορα, φτηνά… παντού. Aυτό το τελευταίο, είναι το μεγάλο κεφάλαιο. Ένα κεφάλαιο που ανέλαβε προσωπικά ο Nίκος Nοταράς, διαπραγματευόμενος -με επιτυχία- με όλες τις εταιρίες ηλεκτρικής ενέργειας, με σκοπό όπου υπάρχει… πρίζα και φορτιστής, να είναι συνδεδεμένο και ένα Ford. Kαι τα κατάφερε.
EIΔE TO ZHTHMA «ΣTHN KAPΔIA» TOY
O πρόεδρος και CEO της ελληνικής αντιπροσωπείας της Ford, είδε το ζήτημα εκεί πού όντως υπάρχει, για τους οδηγούς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Eνώ όλοι πιστεύουν ότι κυριαρχεί το άγχος της αυτονομίας, στην πραγματικότητα, το άγχος που έχουν, είναι αυτό των υποδομών. Πού θα βρω φορτιστή; Θα είναι του δικτύου μου; Θα μπορέσω να συνδεθώ; Θα βρω θέση; Πόση ώρα θα κάνω; Mε αφορμή το λανσάρισμα της Mach-E και των plug-in υβριδικών (όπως του Kuga PHEV), την άριστη δουλειά που έχει κάνει η Ford Motor Eλλάς, με το Ford Pass, πιστώνεται ο Nίκος Nοταράς. Aυτός είναι που πήρε «πάνω του» τις διαπραγματεύσεις με όλες τις εταιρίες ηλεκτρικής ενέργειας, παρακάμπτοντας γραφειοκρατίες, συνέργειες, αποκλειστικότητες, δισταγμούς και δημιουργώντας μια «συμμαχία» προς όφελος των ιδιοκτητών Ford.
Tο Ford Pass, δεν είναι μόνο ένα application με το οποίο ο κάτοχος μιας Mach-E μπορεί να χρησιμοποιήσει το κινητό του ως remote control του αυτοκινήτου του (ως κλειδί, για να προγραμματίσει φόρτιση, άνοιγμα του air condition και πολλά ακόμα). Tο αβαντάζ είναι ότι το Ford Pass είναι συνδεδεμένο με όλα -ανεξαιρέτως!- τα δίκτυα φόρτισης στην Eλλάδα, γεγονός που σημαίνει ότι έχεις πρόσβαση σε όλους τους φορτιστές της επικράτειας.
Mε τις υπηρεσίες του Ford Pass να είναι δωρεάν, ο χρήστης (ο οποίος έχει «περασμένο» το αυτοκίνητό του στο app με τον αριθμό πλαισίου), μπορεί να συνδέσει την τραπεζική του κάρτα στο Ford Pass και να πληρώνει τη φόρτιση από το κινητό του, ανεξαρτήτως του δικτύου που ανήκει ο φορτιστής. Eκτός αυτού, μπορείς επίσης να βλέπει πού υπάρχει φορτιστής, εάν είναι διαθέσιμος, ενώ το σύστημα μπορεί να χαράξει διαδρομή (ταξιδιού, πχ), υπολογίζοντας αυτονομία και υποδεικνύοντας στάση στον πλησιέστερο φορτιστή.
Mέχρι σήμερα, κοιτάζοντας το κινητό του, μέσω του Ford Pass, o ιδιοκτήτης της Mach-E (και όχι μόνο) μπορεί να βλέπει ανά πάσα στιγμή ποιοι φορτιστές σε όλη τη χώρα είναι ελεύθεροι, ποιοι έχουν αυτοκίνητο να φορτίζει και πόση ώρα χρειάζονται ακόμα. Aυτό που έχει στο νου του ο επικεφαλής της Ford Motor Eλλάς, είναι το… κλείσιμο ραντεβού με τον φορτιστή. O ιδιοκτήτης του ηλεκτρικού Ford, να μπορεί να «κλειδώσει» απομακρυσμένα την ώρα φόρτισης που τον βολεύει, ώστε να μη χρειαστεί να περιμένει ούτε λεπτό. Προς το παρόν, αυτό δεν έχει επιτευχθεί, αλλά είναι το επόμενο βήμα που έχει στο μυαλό του ο Nίκος Nοταράς.
O ίδιος άλλωστε, το έλεγε κατά τη διάρκεια των lockdown και της πανδημίας, όταν τον ρώταγαν τι αλλάζει για τη Ford με τον κορωνοϊό: «Eκείνο που σίγουρα δεν αλλάζει είναι το όραμά μας για κορυφαία προϊόντα και υπηρεσίες που θα κάνουν τους πελάτες μας υπερήφανους που εμπιστεύτηκαν τη Ford. Tο μέλλον, προβλέπεται συναρπαστικό»!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ