Το Facebook εισήλθε και επίσημα στη νεότοκη αγορά των wearables, αποκαλύπτοντας τα πολυαναμενόμενα έξυπνα γυαλιά του σε συνεργασία με τη Ray-Ban.
To κοινωνικό δίκτυο παρουσίασε την Πέπτη τα γυαλιά ονόματι Ray-Ban Stories.
Με τιμή 299 δολάρια, τα γυαλιά του Facebook δίνουν σε όσους τα φοράνε τη δυνατότητα να τραβάνε φωτογραφίες και βίντεο, να ακούν μουσική και να απαντάνε σε τηλεφωνικές κλήσεις.
Αν και δεν διαθέτουν τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (AR), η οποία επιτρέπει την εισαγωγή ψηφιακών πληροφοριών στον πραγματικό θεατό κόσμο, το Facebook ανέφερε ότι ετοιμάζεται να ενσωματώσει την τεχνολογία αυτή σε επόμενες εκδόσεις.
«Προετοιμαζόμαστε για την κατασκευή γυαλιών AR» δήλωσε σε συνέντευξη στο Fortune η Μονίσα Περκάς, υπεύθυνη παραγωγής προϊόντων στο Facebook.
Δια γυμνού οφθαλμού τα γυαλιά δεν φαίνονται πολύ διαφορετικά από τα κλασικά Ray-Ban. Αλλά η απλή τους εμφάνιση συγκαλύπτει μια σειρά από έξυπνες εφαρμογές: διπλoί αισθητήρες κάμερας 5 megapixel, ενσωματωμένο Bluetooth 5.0 και Wi-Fi, μπαταρία, αποθηκευτικός χώρος για 500 φωτογραφίες και ηχεία. Οι χρήστες μπορούν να τραβήξουν φωτογραφίες πατώντας παρατεταμένα ένα κουμπά στην δεξιά πλευρά των γυαλιών ή να καταγράψουν ένα βίντεο πατώντας το μια φορά.