Πολύς λόγος γίνεται τις τελευταίες εβδομάδες για το ενδεχόμενο πώλησης της Attica Συμμετοχών, σε αυτή την φάση της αγοράς. Kαι κάθε φορά όλο και «τσιμπάει» η μετοχή, συνακόλουθα η χρηματιστηριακή αξία επ’ ωφελεία των Πειραιώς (και MIG) ως μεγαλομετόχων της εισηγμένης holdings. Πολλά έχουν γραφτεί και για τα ενδιαφερόμενα funds, την δυνητική εμπλοκή της πλευράς Γκριμάλντι κ.α. εύηχα για την χρηματιστηριακή κοινότητα.
Φευ, όμως από την στιγμή, το πετρέλαιο να ξεπερνά και τα 80$/βαρέλι και τους επενδυτικούς οίκους να «βλέπουν» ακόμη και τα 90$/βαρέλι ποιος θα «αγοράσει» ακτοπλοΐα και μάλιστα σε μία περίοδο που απαιτούνται επενδύσεις εκατομμυρίων για ανανέωση, προσαρμογή στα νέα περιβαλλοντικά δεδομένα κ.λπ.; Eξαρχής η “DEAL” είχε σταθεί ιδιαίτερα επιφυλακτική στην εικοτολογία της πώλησης -μέσα στο 2021- όχι επειδή η Attica Συμμετοχών δεν έχει αξία (τουναντίον μόνο τα σήματα και τα πλοία αποτιμώνται σε 320 plus εκατ.) αλλά λόγω της συγκυρίας, που δεν ευννοεί τις συμφωνίες στον κλάδο, τώρα. Aπό το 2022 μπορεί, και βλέπουμε.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ