Καθώς τα διασυνοριακά ταξίδια συνεχίζουν να ανοίγουν, οι αεροπορικές εταιρείες, οι πάροχοι φιλοξενίας και άλλοι ταξιδιωτικοί προμηθευτές θα πρέπει να επιτρέψουν στις ψηφιακές λύσεις να επικοινωνούν με τους καταναλωτές και να ενισχύουν την εμπιστοσύνη τους στα ταξίδια ξανά.
Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη «Rebuild Travel Survey» από την Amadeus, οι ταξιδιώτες δείχνουν αυξημένη διάθεση να χρησιμοποιήσουν εφαρμογές για να μετριάσουν το άγχος για ακυρώσεις και επιστροφές χρημάτων της τελευταίας στιγμής και να αποθηκεύσουν και να μοιραστούν προσωπικά δεδομένα υγείας.
Η έρευνα συγκεντρώνει απαντήσεις που συγκεντρώθηκαν τις πρώτες δύο εβδομάδες του Σεπτεμβρίου από 1.000 ταξιδιώτες σε κάθε μία από τις εννέα αγορές – Γαλλία, Γερμανία, Ινδία, Ρωσία, Σιγκαπούρη, Ισπανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες – που έχουν ταξιδέψει τους τελευταίους 18 μήνες.
Το 97% των ερωτηθέντων αναφέρουν ότι η τεχνολογία θα αυξήσει την εμπιστοσύνη τους στα ταξίδια, από 91% τον Φεβρουάριο και 84% τον Σεπτέμβριο του 2020. Πάνω από το ένα τρίτο (35%) των ερωτηθέντων λένε ότι οι οδηγίες σχετικά με το πού και πώς να ταξιδέψουν είναι συγκεχυμένεςκάτι που τους αποθαρρύνει από το να κάνουν κράτηση για επαγγελματικά ταξίδια ή ταξίδια αναψυχής.
Από την άλλη οι ταξιδιώτες δείχνουν αυξημένη διάθεση να παράσχουν προσωπικά δεδομένα υγείας για να ταξιδέψουν. Συνολικά το 70% είναι πρόθυμο να παράσχει αυτού του είδους τις πληροφορίες για τα διεθνή ταξίδια χρησιμοποιώντας ψηφιακά διαβατήρια υγείας, με τη μεγαλύτερη προθυμία να προέρχεται από τους ερωτηθέντες στην Ισπανία (78%) και τη μικρότερη από τους ερωτηθέντες στις ΗΠΑ (58%).
Όταν ρωτήθηκαν για συγκεκριμένους τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία μπορεί να αυξήσει την αυτοπεποίθησή τους για ταξίδια, η πιο δημοφιλής χρήση είναι οι εφαρμογές για κινητά για την παροχή ειδοποιήσεων και ειδοποιήσεων κατά το ταξίδι (44%). Άλλοι τρόποι με τους οποίους οι ερωτηθέντες θέλουν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία περιλαμβάνουν το check-in αυτοεξυπηρέτησης, πληρωμές μέσω κινητού χωρίς επαφή, αυτοματοποιημένες και ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης και mobile boarding.
Η Amadeus ρώτησε επίσης τους ταξιδιώτες ποιες λύσεις μπορούν να βοηθήσουν τη βιομηχανία να γίνει πιο βιώσιμη. Οι κορυφαίες απαντήσεις περιλαμβάνουν μεγαλύτερη διαθεσιμότητα πράσινων τρόπων μεταφοράς (46%), καθιστώντας τα βιώσιμα ταξίδια πιο οικονομικά αποδοτικά (44%) και διαφάνεια γύρω από τις πολιτικές βιωσιμότητας των ταξιδιωτικών εταιρειών (41%).
«Η ταξιδιωτική βιομηχανία αντιμετωπίζει ακόμη πολλές προκλήσεις υπό το πρίσμα του COVID-19, αλλά βλέπουμε να γίνονται θετικά βήματα καθώς οι περιορισμοί αίρονται και οι εξελίξεις στα ψηφιακά πιστοποιητικά υγείας συνεχίζονται σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Decius Valmorbida, πρόεδρος ταξιδιών στην Amadeus.
«Αυτή η έρευνα δείχνει ότι η όρεξη για ταξίδια συνεχίζει να αυξάνεται και ότι οι ταξιδιώτες ανυπομονούν για εξελίξεις σε τομείς όπως η ανέπαφητεχνολογία, η ψηφιακή υγεία και τα βιώσιμα ταξίδια. Τώρα είναι η ώρα να ακούσουμε ακόμη πιο προσεκτικά τις ανάγκες των ταξιδιωτών, ώστε να μπορέσουμε να ξαναχτίσουμε τη βιομηχανία μας με έναν τρόπο που να είναι πιο εστιασμένος στους ταξιδιώτες, ανθεκτικός και βιώσιμος ».