Η Nestle ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις αυξήθηκαν στο εννεάμηνο του έτους και αναβάθμισε τις εκτιμήσεις για την οργανική αύξηση των πωλήσεων στο σύνολο της χρήσης.
Η ελβετική εταιρεία τροφίμων και ποτών ανακοίνωσε πωλήσεις 63,29 δισ. Ελβετικών φράγκων (68,60 δισ. δολαρίων) στη διάρκεια της περιόδου, υψηλότερα από τα 61,91 δισ. φράγκα πριν από έναν χρόνο.
Οι συγκλίνουσες εκτιμήσεις έκαναν λόγο για 62,93 δισ. φράγκα.
Οι οργανικές πωλήσεις αυξήθηκαν 7,6% με πραγματική εσωτερική αύξηση 6%. Η τιμολόγηση αυξήθηκε στο 1,6%, και επιταχύνθηκε στο 2,1% στο γ΄ τρίμηνο.
Η Nestle ανακοίνωσε ότι η ανάπτυξη υποστηρίχτηκε από το συνεχιζόμενο monentum στις πωλήσεις λιανικής, μια σταθερή ανάκαμψη καθώς και μια αυξημένη τιμολόγηση και μερίδιο της αγοράς.
Για το σύνολο της χρήσης, η εταιρεία αναμένει αύξηση των οργανικών πωλήσεων 6%-7%, έναντι προηγούμενης εκτίμησης για 5%-6%.
Όπως ανακοινώθηκε προηγουμένως, το περιθώριο των υποκείμενων λειτουργικών κερδών, αναμένεται στο 17,5%, ενώ τα υποκείμενα κέρδη ανά μετοχή σε σταθερό νόμισμα και η κεφαλαιακή αποδοτικότητα, αναμένεται να αυξηθούν στη διάρκεια του έτους.