Η κορυφαία έκθεση για την Αρτοποιία και την Ζαχαροπλαστική στην χώρα μας, η ARTOZA είναι έτοιμη να υποδεχτεί 12-15 Νοεμβρίου, στο Metropolitan Expo, τους επαγγελματίες του κλάδου από κάθε γωνιά της Ελλάδας, που αναζητούν νέα προϊόντα, έμπνευση και ενημέρωση.
Με πάνω από 120 εκθέτες, ένα δυναμικό πρόγραμμα B2B συναντήσεων με στοχευμένους hosted buyers, έξι μεγάλους θεματικούς τομείς, και workshops από experts της αγοράς, η FOODTECH 2021 είναι πανέτοιμη να καλωσορίσει τους επαγγελματίες του κλάδου ξανά και να αποτελέσει το κέντρο καινοτομιών και τεχνολογικών εξελίξεων.
Η διεξαγωγή της μαζί με την έκθεση FOODTECH, δημιουργεί τις προΰποθέσεις για τη μεγιστοποίηση της επισκεψιμότητας της ΑRTOZA και την καθιστά το σημαντικότερο εμπορικό γεγονός για την ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό του κλάδου στη χώρα μας. Άλλωστε με μία έντονη διαφημιστική προβολή στο ραδιόφωνο διάρκειας 1,5 μήνα(!) και στην τηλεόραση διάρκειας 3 εβδομάδων, αλλά και μία δυναμική digital καμπάνια 4 μηνών η επισκεψιμότητα και κατ’ επέκταση η εμπορική αποτελεσματικότητα της έκθεσης είναι διασφαλισμένες!
Το ARTOZA Lab θα φιλοξενήσει σειρά επιδείξεων και masterclasses από έμπειρους και καταξιωμένους pastry και bakers masters. Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν διαλέξεις σχετικά με την οργάνωση και τη λειτουργία των επιχειρήσεων του κλάδου. Όλοι οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων του κλάδου που θα επισκεφτούν την έκθεση θα μπουν σε κλήρωση για να κερδίσουν ένα επαγγελματικό Renault Express Van. Δικαίωμα συμμετοχής στην κλήρωση θα έχουν οι επισκέπτες που θα συμπληρώσουν το σχετικό κουπόνι στο περίπτερο της RENAULT.
Παρά τις μεγάλες αντοχές που επέδειξαν τα Τροφίμα και Ποτά στις δύσκολες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία στη χώρα μας, η προσαρμογή στην καινοτομία και ο συνεχής εκσυγχρονισμός των επιχειρήσεων του κλάδου για την παραγωγή ασφαλών και ποιοτικών προϊόντων εξακολουθεί να αποτελεί μονόδρομο. H FOODTECH 2021 η οποία είναι 100% στοχευμένη στις τεχνολογίες αιχμής για την παραγωγή και συσκευασία Τροφίμων και Ποτών, έρχεται να καλύψει την ανάγκη αυτή.
Παράλληλα με την φυσική έκθεση θα λειτουργήσει και μία ψηφιακή πλατφόρμα, μέσω της οποίας ιδιοκτήτες και σημαντικά στελέχη από όλο το φάσμα των παραγωγικών και εμπορικών επιχειρήσεων του κλάδου τροφίμων και ποτών, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, που δεν θα καταφέρουν να παραβρεθούν στην έκθεση θα μπορούν να πραγματοποιήσουν b2b meetings μέσω video call ή online chat με τους εκθέτες της.
Σημειώνεται ότι η διοργανώτρια εταιρεία θα επιτρέψει την είσοδο στην έκθεση μόνο στους κατόχους Green Pass, εφαρμόζοντας πιστά όλες τις οδηγίες και τους όρους του σχετικού υγειονομικού πρωτοκόλλου που αφορούν τη λειτουργία των εμπορικών εκθέσεων.