Ο UNWTO και το Instagram ένωσαν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν ένα «Εγχειρίδιο Ανάκτησης Τουρισμού» ώστε να βοηθήσουν τους προορισμούς και τις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τη δύναμη της ψηφιακής και οπτικής αφήγησης για να προσεγγίσουν νέο κοινό και να επιστρέψουν στην ανάπτυξη.
Αυτή η πρώτη συνεργασία με το Instagram αποτελεί μέρος της ευρύτερης στροφής του UNWTO προς την αξιοποίηση της δύναμης της ψηφιακής καινοτομίας για την επανεκκίνηση του τουρισμού, ιδιαίτερα του τοπικού και βιώσιμου τουρισμού. Είναι την ίδια στιγμή μια πρώτη οργανωμένηπροσπάθεια χρήσης της κορυφαίας πλατφόρμας social media ως εργαλείου για την έναρξη της ανάκαμψης του κλάδου.
Η συνεργασία ανακοινώθηκε στο πλαίσιο του World Travel Market στο Λονδίνο, της κορυφαίας εμπορικής έκθεσης τουρισμού όπου ο UNWTO συγκεντρώνει πολιτικούς και επιχειρηματικούς ηγέτες, και μετά την συμμετοχή του οργανισμού στη Διάσκεψη του ΟΗΕ για την Κλιματική Αλλαγή COP26 στη Γλασκώβη.
Το εγχειρίδιο παρέχει πληροφορίες για την αξιοποίηση του Instagram στο έπακρο. Διερευνά τρόπους ενθάρρυνσης σε τοπικά ταξίδια αυξάνοντας παράλληλα την περιβαλλοντική συνείδηση. Επίσης, περιλαμβάνει παραδείγματα μικρών επιχειρήσεων και προορισμών που έχουν χρησιμοποιήσει με επιτυχία το Instagram για να συνδεθούν με βασικά κοινά κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
«Καθώς τα μέρη του κόσμου αρχίζουν να ανοίγουν ξανά προσεκτικά, τώρα είναι η ώρα να είμαστε δημιουργικοί. Και να δείξουμε γιατί ο τουρισμός είναι σημαντικός για τα άτομα, για τις κοινότητες μας και για τον πλανήτη μας, δήλωσε ο γενικός γραμματέας του UNWTO Zurab Pololikashvili.
«Η συνεργασία του UNWTO με το Instagram θα δείξει ότι τα ασφαλή, υπεύθυνα ταξίδια είναι δυνατά, αλλά και πώς μόνο ένας τουρίστας μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά», συμπλήρωσε.