Τι αναφέρει σε ρεπορτάζ της η Hurriyet
Είναι γνωστό πως η Τουρκία προσπαθεί να βρει τρόπους είτε να οικειοποιηθεί είτε να… «αφελληνίσει» το Αιγαίο πέλαγος. Έτσι, μετά την ρητορική περί «θάλασσας των νήσων» που στοχεύει στην αλλαγή ονόματος του Αρχιπελάγους έτσι ώστε να μην θυμίζει τίποτα το ελληνικό, πλέον από την Άγκυρα επιχειρούν να καθιερώσουν τον όρο «τουρκικό Αιγαίο» στον οποίον μάλιστα βασίζουν και την νέα τουριστική καμπάνια της χώρας για τις μικρασιατικές ακτές.
Η εν λόγω επικοινωνιακή εκστρατεία είναι γνωστή από το καλοκαίρι ωστόσο αυτή την φορά την παρουσιάζει και η τουρκική εφημερίδα Hurriyet η οποία φιλοξενεί και προκλητικές δηλώσεις του Τούρκου υφυπουργού Τουρισμού. Μιλώντας για τη συγκεκριμένη καμπάνια, ο Nadir Alpaslan, δήλωσε ότι επειδή η Ελλάδα βλέπει το Αιγαίο ως δική της περιοχή, έτσι αποφάσισε και η Άγκυρα να προωθήσει αυτό σύνθημα «Turkaegean» προβάλλοντας και σχετικά βίντεο, για να δείξει ότι το Αιγαίο δεν είναι μόνο ελληνικό αλλά μια περιοχή που είναι και της Τουρκίας.
Όπως αναφέρει η τουρκική εφημερίδα, διαπιστώθηκε ότι το 40% των τουριστών πήγε στις τουρκικές ακτές στη Μεσόγειο, το 40% στον Μαρμαρά, το 10% στο Αιγαίο και το υπόλοιπο 10% στην Ανατολία. Έτσι ξεκίνησαν οι προσπάθειες για αύξηση των «μετοχών» του Αιγαίου και της Anatolia.
H διαφήμιση της χώρας στον παγκόσμιο τουρισμό γίνεται εν μέσω της κατρακυλάς της τουρκικής οικονομίας, και σε μια περίοδο που η Άγκυρα έχει δεχθεί συστάσεις από την ΕΕ για αποφυγή προκλήσεων στην Ανατολική Μεσόγειο.