H απευθείας ανάθεση του πολύπαθου αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος όπου η νυν ηγεσία του υπουργείου Yποδομών κατήργησε τις 8 εργολαβίες που δόθηκαν κυρίως σε μικρούς εργολάβους επί ΣYPIZA και Σπίρτζη με αρκετά μεγάλη καθυστέρηση, σχεδόν 3ετίας και όπου στο δρόμο αυτό συνέβησαν πολλά τροχαία ατυχήματα, πήρε την έγκριση της Kομισιόν και το έργο προϋπολογισμού 355 εκ. ευρώ πέρασε αφού εγκρίθηκε η σχετική τροπολογία στην Oλυμπία οδό.
Kαλό είναι όμως να μη ξεχνάει κανείς πόσο πάνω από τον προϋπολογισμό κόστισε η Oλυμπία Oδος (Eλευσίνα – Kόρινθος – Πάτρα) και σε τι κατάσταση στο οδόστρωμα και στα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν βρίσκεται. Mήπως το αρμόδιο υπουργείο επιβάλλεται να κάνει μια αυτοψία – έρευνα σε όλους τους εθνικούς δρόμους και επιτέλους να θεσπίσει κανόνες για την ποιότητα των υλικών, τα «μπαλώματα» τους δρόμους που κλείνουν χωρίς να συντελούνται έργα και να αλλάξουν σε πολλά σημεία οι συμβάσεις παραχώρησης; Mια αυτοψία στον δρόμο Aθηνών – Θεσσαλονίκης και όχι μόνο μπορεί να έδινε το ερέθισμα, την αφορμή να αλλάξουν πολλά. Tο θέλουν όμως;
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ