Στα 54,8 εκατ. ευρώ ανήλθε το σύνολο των πωλήσεων της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ το 2021, έναντι 40,8 εκατ. ευρώ το 2020, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία.
Η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ ανακοινώνει υψηλή διψήφια αύξηση του κύκλου εργασιών που διαμορφώνεται σε 34% για έκτη συνεχόμενη χρονιά, για το 2021.
Επιπλέον, οι εξαγωγές της Παπουτσάνης καταγράφουν σημαντική αύξηση 70% σε σχέση με το 2020 και ανέρχονται σε 34 εκατ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας το 62% του συνολικού κύκλου εργασιών.
Σύμφωνα με την εταιρική ανακοίνωση, το 21% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 13% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 49% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 17% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.
Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε: «Με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνουμε για έκτη συνεχή χρονιά υψηλό διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης με επιδόσεις που υπερβαίνουν τους στόχους που είχαμε θέσει κατά το προηγούμενο έτος. Kατά τη διάρκεια του 2021 συνεχίστηκε η εδραίωσή μας στη διεθνή αγορά χάρη στην περαιτέρω ενίσχυση των επώνυμων προϊόντων μας, τη μερική ανάκαμψη της ξενοδοχειακής αγοράς σε συνδυασμό με τη σημαντική αύξηση των εξαγωγών, τις εμπορικές συνεργασίες με εταιρείες του εξωτερικού, τη συνεχή ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων με έμφαση στην αειφορία, καθώς και στη σημαντική ενίσχυση των βιομηχανικών πωλήσεων σαπωνόμαζας. Για το 2022 και παρά τις συνεχιζόμενες επιπτώσεις της πανδημίας, προσβλέπουμε σε περαιτέρω ενίσχυση των οικονομικών μας μεγεθών και συνέχιση της ισχυρής αναπτυξιακής μας πορείας, εστιάζοντας στις σχέσεις που έχουμε αναπτύξει με τους πελάτες μας αλλά και λοιπούς συνεργάτες και προμηθευτές, την εξωστρέφεια, την ευελιξία, την καινοτομία και την ισχυρή τεχνογνωσία της Παπουτσάνης, μίας από τις ιστορικές βιομηχανίες της χώρας».
Η αύξηση στον κύκλο εργασιών αποδίδεται στις υψηλές επιδόσεις που πέτυχε η εταιρεία σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται.
Η στρατηγική της εταιρείας σε ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων με έμφαση στην αειφορία, στην καθετοποίηση και σε επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό προηγμένης τεχνολογίας, έχει συντελέσει στην εδραίωση της εταιρείας ως ένας από τους σημαντικούς διεθνείς παραγωγούς στους κλάδους που δραστηριοποιείται.
Οι τομείς δραστηριότητας
Επώνυμα Προϊόντα: Αύξηση πωλήσεων κατά 12% το 2021 σε σχέση με το 2020. Εντός του έτους ενισχύθηκε η θέση των επώνυμων προϊόντων (Karavaki, Natura, Aromatics κλπ.) στις μεγάλες αλυσίδες λιανικής. Σημειώνεται ότι κατά το 2020 η συγκεκριμένη κατηγορία ωφελήθηκε σημαντικά από τις αυξημένες πωλήσεις αντισηπτικών, ως συνέπεια της πανδημίας του COVID-19.
Ξενοδοχειακά Προϊόντα: Αύξηση πωλήσεων κατά 126% σε σχέση με το 2020. Η κατηγορία αυτή ενισχύθηκε από την μερική ανάκαμψη της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ελλάδα και το εξωτερικό κατά το τρέχον έτος. Ειδικά κατά το τελευταίο τρίμηνο οι εξαγωγές ήταν σημαντικά αυξημένες λόγω της έναρξης υλοποίησης νέων συμφωνιών με διεθνείς αλυσίδες, συμφωνίες που είχαν συναφθεί ήδη από το 2019 αλλά λόγω της πανδημίας καθυστέρησαν.
Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα): Αύξηση πωλήσεων κατά 24% σε σχέση με το 2020. Η αύξηση προήλθε από την σημαντική περαιτέρω ενίσχυση συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρείες για την παραγωγή προϊόντων τους, την ανάπτυξη του πελατολογίου και την συνεχή διεύρυνση της γκάμας προϊόντων που προσφέρει η εταιρεία.
Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών: Σημειώθηκε αύξηση κατά 34% το 2021 στη συγκεκριμένη κατηγορία που αφορά εξαγωγές. Η ανάπτυξη οφείλεται στην εδραίωση της εταιρείας ως ένας εκ των βασικότερων προμηθευτών ειδικών σαπωνομαζών στη διεθνή αγορά, στη διεύρυνση του πελατολογίου καθώς και στη συνεχή ενίσχυση της προσφερόμενης γκάμας προϊόντων. Παράλληλα, η έναρξη διάθεσης των συνθετικών σαπωνομαζών, που αποτελούν ειδικά προϊόντα ιδιαίτερα θετικού περιβαλλοντικού αποτυπώματος και μεγάλης προστιθέμενης αξίας, εκτιμάται ότι θα ενισχύσει περαιτέρω την κατηγορία.