Η Seat έκλεισε το 2021 με 470.500 πωλήσεις, με αύξηση δηλαδή 10,3% σε σχέση με το 2020 (426.600). Ο αντίκτυπος της έλλειψης ημιαγωγών, έκανε το 2021 μια πολύ δύσκολη χρονιά για τον κλάδο συνολικά. Ωστόσο, οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν χάρη στη CUPRA και τη ζήτηση για ηλεκτροκίνητα μοντέλα.
Το 2021, οι πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων της ισπανικής εταιρείας τετραπλασιάστηκαν, από 14.700 σε 60.600 αυτοκίνητα. Η CUPRA τριπλασίασε τις πωλήσεις της, φτάνοντας τα 79.300 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 189,4% με αιχμή του δόρατος το Formentor. Το 41% των πωλήσεων CUPRA τους τελευταίους 12 μήνες ήταν εξηλεκτρισμένα οχήματα.
Η Γερμανία είναι η κορυφαία αγορά της Seat με 104.100 πωλήσεις, 5% λιγότερα από το 2020 (109.500). Ακολουθούν η Ισπανία με 81.800 αυτοκίνητα, με 11,5% αύξηση από το προηγούμενο έτος (73.300) και η Μ. Βρετανία, με 50.700, 11,2% περισσότερα από το 2020 (45.600). Τη λίστα των 5 κορυφαίων σε πωλήσεις χωρών για την εταιρεία συμπληρώνουν η Γαλλία (31.200) και η Ιταλία (27.600), οι οποίες σημείωσαν ανάπτυξη 14,0% και 24,6% αντίστοιχα.
Όσον αφορά το CUPRA Born, το πρώτο 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας, έχουν παραδοθεί μέχρι τώρα 3.300 μονάδες.