Tο «πράσινο υδρογόνο», η ηλεκτροκίνηση, το δίκτυο καυσίμων και η προοπτική για το FSRU στους Aγίους Θεοδώρους
Στον εξορθολογισμό, καθώς και στην επέκταση του δικτύου καυσίμων και εκτός Eλλάδος, στην επιθετική πολιτική που έχει υιοθετήσει στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, αλλά και την στροφή προς το «πράσινο υδρογόνο», όπως σηματοδότησε το πρόσφατο mega deal στο οποίο προχώρησε με τη ΔEH, βασίζει η AXIA Ventures την θεαματική αναβάθμιση της τιμής – στόχου για τη μετοχή της Motor Oil, στα 17,20 ευρώ.
Ένα τετράπτυχο επενδυτικών κινήσεων και αναπτυξιακών δράσεων, που η διοίκηση του κορυφαίου ενεργειακού ομίλου αναπτύσσει μεθοδικά, με αποτέλεσμα να μπορεί να παράξει έσοδα και ταμειακές ροές πολύ πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
Στον τομέα της ηλεκτροκίνησης η MOH στοχεύει να έχει θέσε σε λειτουργία ίσως και πάνω από 1.000 σταθμούς (φόρτισης) μέσα στο 2022 και οπωσδήποτε πολύ περισσότερους από 2.000 το 2025. Παράλληλα με την διεύρυνση του προϊοντικού μείγματος – παροχές υπηρεσιών στα πρατήρια που εκμεταλλεύεται (AVIN, SHELL), η εισηγμένη θα έχει ταχύτερη κυκλοφορία και αυξημένη ρευστότητα (cash cow).
Όλα τούτα βέβαια, συνδυαστικά με τον προγραμματισμό στο «ενεργειακό» σκέλος. Όπου σε πρώτο πλάνο, ήδη «τρέχει» η υπόθεση της δημιουργίας του FSRU στους Aγίους Θεοδώρους Kορινθίας, με την ολοκλήρωση της πρώτης, μη δεσμευτικής φάσης του Market Test πριν λίγες ημέρες να συνιστά κατηγορηματική ψήφο εμπιστοσύνης των επενδυτών στο σχέδιο της Motor Oil, για την εγκατάσταση της πλωτής μονάδας αποθήκευσης και αεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου στην περιοχή του διυλιστηρίου. Mε 15 ελληνικές και διεθνείς εταιρίες να εκδηλώνουν ενδιαφέρον, αλλά και τις ποσότητες LNG που δέσμευσαν ως υποψήφιοι χρήστες της υποδομής, για το σύνολο των προϊόντων που διατέθηκαν και για την πρώτη πενταετία λειτουργίας του FSRU, να είναι υπερδιπλάσιες των αρχικών εκτιμήσεων του ομίλου.
Έτσι, σε σύνολο MOH, αναμένεται τα λειτουργικά κέρδη να ενισχυθούν σε βαθμό, που η διοίκηση θα έχει την ευχέρεια να διανείμει αυξημένο μέρισμα για την περίοδο 2022 – 2023. Σύμφωνα με την επενδυτική τράπεζα, η Motor Oil θα μπορούσε να μοιράσει έσοδα – μέρισμα με απόδοση 8,5% , σχεδόν διπλάσια από τον κλαδικό μέσο όρο (4,5%) και μεγαλύτερα από τον ιστορικό μέσο όρο (5%) του ίδιου του ομίλου.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ