Επιφυλακτικά αισιόδοξη δηλώνει ότι είναι η εταιρεία ειδών μόδας Ted Baker, αναφορικά με τις προοπτικές για το τρέχον έτος, μετά από την αύξηση κατά 35% των πωλήσεων στο δ΄ τρίμηνο, μια περίοδο όταν ήταν ακόμη σε ισχύ οι περιορισμοί για την πανδημία.
Η βρετανική εταιρεία, όπως και άλλες αλυσίδες μόδας, έχει δει τη ζήτηση να ανακάμπτει, αλλά οι άνθρωποι είναι ακόμη επιφυλακτικοί για την επιστροφή στα κέντρα των πόλεων, μετά την Όμικρον και αυτό συνεχίζει να επηρεάζει τα ποσοστά.
“Είμαστε επιφυλακτικά αισιόδοξοι ότι οι άνθρωποι θα επιστρέψουν στην εργασία τους και επιστρέφουν τώρα σε κάποιο είδος -όχι κανονικότητας για την ώρα- αργής επιστροφής στην έξοδο”, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Rachel Osborne σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές.
“Αλλά δεν αναμένουμε μια απότομη επιστροφή στα προ πανδημίας επίπεδα αμέσως. Θεωρούμε ότι αυτό θα γίνει στη διάρκεια του έτους”, τόνισε.
Οι πωλήσεις της Ted Baker στο τρίμηνο μέχρι τις 29 Ιανουαρίου, επωφελήθηκε από τη ζήτηση για γυναικεία ένδυση, τσάντες και υποδήματα.
“Είμαστε πολύ ενθαρρυμένοι από την επαναδιατύπωση των στόχων από τη διοίκηση, παρά τα όσα έχουν συμβεί τα τελευταία δύο χρόνια στον όμιλο”, αναφέρουν αναλυτές.