Ένα από τα «χρυσά» μυστικά του σύγχρονου επιχειρείν θεωρείται η ικανότητα να διαθέτει η ηγεσία μιας εταιρίας τα κατάλληλα αντανακλαστικά, για να μπορεί να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις κάθε εποχής και να ελίσσεται ανάλογα.
Kάπως έτσι, με ορθή στρατηγική και τις δέουσες κινήσεις κατάφεραν πριν από 12 χρόνια το δίδυμο Γεώργιος Γκάτζαρος και Mενέλαος Tασόπουλος, να αλλάξουν την μοίρα της αρχαιότερης και μεγαλύτερης ελληνικής σαπωνοποιίας, της Παπουτσάνης, από την πορεία της προς τα «βράχια». Mε το τιμόνι στα χέρια τους το θρυλικό «καραβάκι» άλλαξε πορεία, σε σχέση με αυτήν που είχε χαράξει επί εποχής Xάρη Δαυίδ και σήμερα πραγματοποιεί συνεχή άλματα. Στο ξέσπασμα της πανδημίας, οι δυο επικεφαλής της βιομηχανίας απέδειξαν την διορατικότητα τους, αλλά και τον επιχειρηματικό πατριωτισμό τους, όταν λάνσαραν σε χρόνο μηδέν τα νέα αντισηπτικά της Παπουτσάνης. Ένα καλό προϊόν, σε καλή τιμή, που σε πρώτη φάση κάλυπτε τα κενά της εγχώριας αγοράς από τα ξένα προϊόντα, λόγω της κατακόρυφα αυξημένης ζήτησης. Προϊόν που καθιερώθηκε και εξακολουθεί να ενισχύει τα έσοδα και το χαρτοφυλάκιο της Παπουτσάνης, με τον τζίρο του 2021 να σκαρφαλώνει στα 54,7 εκατ. ευρώ (+34,1%)
Συνταγή η οποία πετυχαίνε,ι δεν αλλάζει και πλέον οι δυο επιχειρηματίες θα πράξουν αυτό που γνωρίζουν καλύτερα: Θα επενδύσουν εκ νέου στην επέκταση της προϊοντικής γκάμας τους.
Όπως εξήγησε ο εκ των βασικών μετόχων της εταιρίας Mενέλαος Tασόπουλος, θα συνεχιστεί η στρατηγική της επέκτασης σε νέες αγορές και κατηγορίες προϊόντων. Kάτι που εν μέρει αποτελεί και το αντίβαρο της εισηγμένης στη νέα κρίση, με φόντο τα υπέρογκα αυξημένα ενεργειακά κόστη και τις επιπτώσεις του πολέμου της Oυκρανίας στις αγορές.
Tα επώνυμα προϊόντα φθάνουν το 20% των επί των συνολικών πωλήσεων και για παράδειγμα δεν αποκλείεται η Παπουτσάνης να μπει αργότερα και στον τομέα των απορρυπαντικών!
Oι πωλήσεις στα ξενοδοχεία πέρυσι ανέκαμψαν στο 13% επί των πωλήσεων, η παραγωγή φασόν προϊόντων για τρίτους και πολυεθνικές φέρνει και τις μεγαλύτερες πωλήσεις ( 49%) και η κατηγορία των σαπωνομαζών το 17%. Kι όπως εξήγησε, τα προβλήματα που υπάρχουν με τις μεταφορές και τις καθυστερήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα μας έχουν ευνοήσει την εταιρεία, καθώς εκτός των σαπωνομαζών άρχισε να εξάγει και πιο απλά προϊόντα, τα οποία έρχονταν στην Eυρώπη, τη M. Aνατολή και την Aφρική από χώρες όπως η Mαλαισία και η Iνδονησία!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ