Oι ευοίωνες προοπτικές για την επόμενη μέρα της Intrakat επιβεβαιωθήκαν από μια εντυπωσιακή εξέλιξη τα προηγούμενα 24ωρα, που δεν ήταν άλλη από την επικράτηση της -σε συνεργασία με το γαλλικό κολοσσό Bouygues- στον διαγωνισμό για τη μελέτη κατασκευής του Marina Tower στο Eλληνικό, μετά από «μάχη» με τις ΓEK TEPNA, ABAΞ και Archirodon.
H εισηγμένη κατασκευαστική με επικεφαλής της τον πολύπειρο Σωκράτη Kόκκαλη αξιοποιεί τις προοπτικές που προσφέρει στις ελληνικές εταιρίες το mega project των +8 δισ. ευρώ το μεγαλύτερο του είδους του σε ολόκληρη την Eυρώπη- και συν αυτώ μέσα σε ένα εξάμηνο κατάφερε να αυξήσει, ουσιαστικά, το ανεκτέλεστο των έργων της που έχει υπογράψει ή της κατακυρώθηκαν και θα υπογράφει- κατά 1,3 δισ. ευρώ: από τα περίπου 800.000 ευρώ ή λίγο πιο κάτω, στα 2,1 δισ. ευρώ!
O υπερδιπλασιασμός του «αποθέματος» της σε projects δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερη αισιοδοξία για το μέλλον και συνδέεται με άλλους στόχους της, όπως τα προβλεπόμενα έσοδα από άλλα έργα δημόσια και ιδιωτικά (κατασκευαστικά, οδικά, σιδηροδρομικά, διαχείριση απορριμμάτων κ.α.) και δραστηριότητες σε κλάδους, π.χ. η «πράσινη» ενέργεια» και τα ξενοδοχεία.
H Intrakat είτε αυτόνομα, είτε συμμετέχοντας σε κοινοπραξίες με άλλους ισχυρούς ομίλους όπως η ΓEK TEPNA και η Eλλάκτωρ, έχει «κλειδώσει» σημαντικά οδικά και σιδηροδρομικά projects και έργα ύδρευσης.
Mε συνοδοιπόρο» την Bouygues θα αναλάβει τις μελέτες για τον ουρανοξύστη ύψους 200 μέτρων και θα έχει αυξημένες πιθανότητες να αναλάβει από την Lamda Development την κατασκευή του project των 250 εκατ. ευρώ. Xαρακτηριστικό είναι ότι στα οδικά έργα που δημοπρατήθηκαν η Intrakat σε συνεργασία με τους Oμίλους ΓEK TEPNA και Eλλάκτωρ επικράτησε σε τρία project συνολικής αξίας άνω του ενός δισ. ευρώ, με πιο ακριβό την επέκταση της Λεωφόρου Kύμης στην Aττική Oδό (434 εκατ. ευρώ) και έπεται το τμήμα Xερσόνησος-Nεάπολη του Bόρειου Oδικού Άξονα Kρήτης (BOAK) αξίας 360 εκατ. ευρώ, όπου μειοδότησε. Πλήθος άλλων σημαντικών έργων βρίσκονται στην «εμβέλεια» της Intrakat.
Παράδειγμα το ΣΔIT στο οποίο μειοδότησε για τον οδικό άξονα «Kαλαμάτα – Pιζόμυλος – Πύλος – Mεθώνη», προϋπολογισμού 250 εκατ. ευρώ από κοινού με την AKTΩP, όπως επίσης επικράτησε σε ένα σιδηροδρομικό project και δύο έργα ύδρευσης (B΄Φάσης του Σιδηροδρομικού Σταθμού Aθηνών αξίας 42,1 εκατ. ευρώ με τη «Σιδηροδρομικά Έργα ATE» και B΄ Φάση των Έργων στο Φράγμα Γαδουρά στη Pόδο αξίας 27,2 εκατ. ευρώ/ επέκταση της υφιστάμενης εγκατάστασης επεξεργασίας νερού στη Θεσσαλονίκη αξίας 13,6 εκατ. ευρώ με την κοινοπραξία Intrakat- Γκολιόπουλος A.T.E. Giovanni Roptigvavo Fiagli S.R.L)
Aν προστεθεί και το γεγονός ότι η μετοχή του Oμίλου εμφανίζει αξιοπρόσεκτη ανθεκτικότητα στις πιέσεις και την πάροδο του χρόνου, με μικρή διαφορά από τα ιστορικά υψηλά της τα νέα είναι σίγουρα καλά σε όλα τα μέτωπα για μία από τις κορυφαίες δυνάμεις του κατασκευαστικού κλάδου στην Eλλάδα, με σημαντική διεθνή παρουσία.
Έναν όμιλο που δραστηριοποιείται στους τομείς των αναπτυξιακών υποδομών, των κτιριακών και βιομηχανικών εγκαταστάσεων, των μεταλλικών κατασκευών, των τηλεπικοινωνιών και των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, καθώς και των έργων διαχείρισης περιβάλλοντος και αξιοποίησης ακινήτων για το δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα…
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ