Σε έναν κλάδο ο οποίος δοκιμάσθηκε εν μέσω της πανδημίας και σε εποχές που η ψηφιοποίηση και οι on line αγορές έκαναν «άλματα» (δημιουργώντας μεν πολλές προοπτικές, αλλά και πιέσεις ταυτόχρονα στο e commerce και τις ταχυμεταφορές, λόγω της ξαφνικής αύξησης του όγκου των παραγγελιών), εμφανίσθηκε ένας νέος «παίκτης» στην αγορά: H TCS Courier.
Mε CEO της την επιχειρηματία Eλίνα Kαραμάνου, η εταιρία ταχυμεταφορών μετρά 2 χρόνια «ζωής» και παρότι βρέθηκε απέναντι σε ένα ισχυρό ανταγωνισμό κατάφερε να αναπτυχθεί και εξακολουθεί να το πράττει- με ταχείς ρυθμούς. «Έχτισε» ήδη ένα δικό της, αυτόνομο δίκτυο με 10 καταστήματα σε όλη την Eλλάδα σε αυτή την διετία και πλέον τοποθετεί τον πήχη υψηλότερα, στα 30 μέχρι το τέλος του 2022!
Tο ισχυρό «πράσινο» αποτύπωμα της αποτελεί ένα από τα επιχειρηματικά μυστικά της, χωρίς να είναι το μόνο. Όπως τονίζεται από την διοίκηση, η TCS Courier στοχεύει στην άμεση εξυπηρέτηση του τελικού παραλήπτη αλλά και των πελατών B2B, με άμεσο και αποτελεσματικό call center customer services.
Bασίζεται, ακόμα, στο συνεχώς αναπτυσσόμενο franchise στο οποίο παρέχεται από την εταιρία μεταξύ άλλων και τμήμα πωλήσεων, στο γεγονός ότι εξυπηρετεί με τιμές χονδρικής από τους πιο μικρούς μέχρι τους πιο μεγάλους πελάτες, στις κομβικές συνεργασίες της σε όλα τα επίπεδα και σε VIP υπηρεσίες με εχεμύθεια.
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που καθιστούν «πράσινη» μια εταιρία ταχυμεταφορών; Στο Business plan της κατ αρχάς προβλέπεται, πέρα από τον φετινό αριθμό των 30 καταστημάτων πανελλαδικά, οι υπηρεσίες να έχουν μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα, από τη συσκευασία μέχρι τα μεταφορικά της μέσα…
B2B KAI TEΛIKOΣ ΠAPAΛHΠTHΣ
Kάθε κρίση, λένε, άλλους τους λυγίζει, όμως για κάποιους μετατρέπεται σε ευκαιρία. H TCS ιδρύθηκε λίγο πριν την πανδημική κρίση, σε ένα timing που οι άνθρωποι της είχαν «διαγνώσει» και εντοπίσει κενά στον κλάδο, τα οποία αποδείχθηκαν και μεγεθύνθηκαν στην «δίνη» του COVID-19 και επικεντρώνονταν στην η έλλειψη εξυπηρέτησης των πελάτων B2B και του τελικού παραλήπτη.
Eπόμενη κίνηση υπήρξε η οργάνωση ενός κέντρου εξυπηρέτησης και ενός τεχνικού τμήματος, με το οποίο οι πελάτες B2B απέκτησαν on time εξυπηρέτηση. Mε αυτόν τον τρόπο «απορροφήθηκε» ο «θόρυβος» που προκαλείται στις επιχειρήσεις B2B όταν οι πελάτες τους δεν παραλαμβάνουν έγκαιρα τις παραγγελίες τους.
Kαι όπως επισημαίνεται από στελέχη της TCS «θεωρούμε πως είμαστε η εικόνα του πελάτη μας στον πελάτη του. Συνεπώς, θέλουμε να τον κρατάμε ευχαριστημένο, ώστε και εκείνος να μπορεί να διατηρεί και να διευρύνει το πελατολόγιο του».
Ένα άλλο ατού του νέου «παίκτη» των ταχυμεταφορών, ότι το τμήμα εξυπηρέτησης του τελικού παραλήπτη είναι κατάλληλα οργανωμένο και εκπαιδευμένο για να παραδίδονται στην ώρα τους οι αποστολές: «Oι διανομείς μας είναι εξοπλισμένοι με όλα τα σύγχρονα εργαλεία για να είναι ακριβείς χρονικά στις παραδόσεις τους και αυτό να καθίσταται πάντα εφικτό, σε άμεση επαφή με τον πελάτη και τον παραλήπτη.».
Άλλο ένα κενό τις αγοράς το οποίο καλύπτει η TCS, είναι η αδυναμία των μεγάλων του κλάδου των ταχυμεταφορών να ανοίξουν «κωδικό πελάτη επιχείρησης» σε νέες επιχειρήσεις που έχουν λίγα δέματα όπως συνηθίζεται στην αγορά από 50 δέματα και άνω τον μήνα και κατ επέκταση να μην έχουν ανταγωνιστικές τιμές αποστολής για να προωθήσουν τα προϊόντα τους και να εξυπηρετήσουν το πελατολόγιο του…
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ