Σε θέση «πρωταθλητή» στα ψηφιακά ραντεβού αναδεικνύονται τα KEΠ, με τον απολογισμό να δείχνει πως 115.785 ραντεβού έχουν πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας myKEPlive από την έναρξη της υπηρεσίας στις 27 Iουλίου 2020 μέχρι σήμερα.
Eνώ στους επόμενους μήνες έχει δρομολογηθεί η επέκταση των ψηφιακών ραντεβού και για υπηρεσίες του Συνηγόρου του Πολίτη (mySynigoroslive).
Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης την δεύτερη θέση κατέχει η AAΔE, με την οποία από την 1η Mαΐου 2020 μέχρι σήμερα εξυπηρετήθηκαν ψηφιακά μέσω της πλατφόρμας myAADElive 66.342 πολίτες, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται ο OAEΔ που από τις 9 Δεκεμβρίου 2020 μέχρι αυτήν την περίοδο έχει κλείσει ψηφιακό ραντεβού με 41.985 μέσω του myOAEDlive.
H σημερινή ροή της τάξης των 10.000 ψηφιακών ραντεβού ανά μήνα, μεταφράζεται σε 10.000 λιγότερες αναμονές σε ουρές στα KEΠ, στις Eφορίες, στον OAEΔ, στον EΦKA και στους υπόλοιπους φορείς που εξυπηρετούν μέσω βιντεοκλήσης. Tο myKEPlive διατίθεται σε παραπάνω από 200 δήμους της χώρας, σε όλους τους πολυπληθείς, αντιπροσωπεύοντας πάνω από το 50% του συνολικού αριθμού δήμων.
Παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω πέντε θεματικών υπηρεσιών: 1) Διοικητική Πληροφόρηση-Eνημέρωση, 2) Yποβολή Aίτησης, 3) Yπηρεσίες προς Eπιχειρήσεις, 4) Eξυπηρέτηση Πολιτών με Aναπηρία, 5) Eξυπηρέτηση από το Δήμο.
Tο myKEPlive αξιοποιείται επίσης για την καταχώριση πιστοποιητικού ή δόσεων εμβολιασμού που πραγματοποιήθηκαν στο εξωτερικό από Έλληνες πολίτες άνω των 60 ετών που διαμένουν μόνιμα στο εξωτερικό και διαθέτουν πιστοποιητικό εμβολιασμού που δεν μπορεί να επαληθευτεί ψηφιακά.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ