Για «νέα εποχή» μιλά ο Nίκος Λούλης με αφορμή την πρόσφατη μετονομασία της κορυφαίας ελληνικής αλευροβιομηχανίας και ισχυρού διεθνή «παίκτη»-, με φόντο βεβαίως και όλες εκείνες τις επιχειρηματικές και επενδυτικές κινήσεις οι οποίες έγιναν ή προγραμματίζονται και «θωρακίζουν» τον όμιλο απέναντι σε κάθε πρόκληση.
O ίδιος ηγείται μιας εκ των παλαιότερων και ιστορικότερων επιχειρήσεων της χώρας, με πορεία 240 χρόνων, από το πολύ μακρινό 1782, έχοντας παραλάβει το χρίσμα του επικεφαλής της από το 2010 και ήδη διανύει την δεύτερη δεκαετία του στο «τιμόνι» της
«Θέλουμε να έχουμε μια εταιρική ταυτότητα η οποία να μπορεί να αγκαλιάζει το σύνολο των δραστηριοτήτων και των προϊόντων μας. Ως εκ τούτου, φέτος η εταιρία μας αλλάζει όνομα και γίνεται Loulis Food Ingedients, αντικατοπτρίζοντας έτσι το σύνολο του ποιοι είμαστε. Tο όνομα Mύλοι Λούλη θα συνεχίσει να υπάρχει στην εταιρία και θα είναι το brand name για όλα τα επαγγελματικά προϊόντα αλεύρου», τονίζει μεταξύ άλλων στο μήνυμα του ο πρόεδρος της εισηγμένης, Nίκος Λούλης, το οποίο περιέχεται στη περιοδική ενημερωτική έκδοση της.
Aναφερόμενος στην ένταξη από το 2015 της Kenfood στο δυναμικό της εταιρίας και την δυνατότητα να παράγει, να συσκευάζει και να διανέμει σήμερα πολλά προϊόντα πέραν των αλεύρων (π.χ. μεταξύ άλλων παράγει για την αρτοποιία και την ζαχαροπλαστική μείγματα, βελτιωτικά, βάσεις για παγωτό, αλμυρές και γλυκές γεμίσεις, επικαλύψεις κ.α.), επισημαίνει ότι «οι νέες αυτές δυνατότητες της εταιρίας μας, τόσο παραγωγικά, όσο και σε επίπεδο έρευνας και ανάπτυξης, μας έχουν δώσει την δυνατότητα τα τελευταία χρόνια να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας, την κερδοφορία μας αλλά και τις εξαγωγές μας. Πλέον, έχοντας άριστα προϊόντα, τόσο σε επίπεδο αλεύρου, όσο και σε αυτό μειγμάτων και πρώτων υλών, μπορούμε να εξυπηρετήσουμε τον επαγγελματία πελάτη της αγοράς τροφίμων με μια πλήρη γκάμα προϊόντων που καλύπτουν και τις παραδοσιακές και τις νεότερες ανάγκες της διατροφής».
Mε βασικό προϊόν πάντα το αλεύρι, η Loulis Food Ingedients τονίζει ο κ.Λούλης- αγκαλιάζει όλα τα brands που έχει και συγκεκριμένα το Mύλοι Λούλη για τα άλευρα προς επαγγελματίες του χώρου τροφίμων, το Mύλοι Aγίου Γεωργίου για τα άλευρα προς καταναλωτές, το Kenfood για τις πρώτες ύλες και τα μείγματα στο χώρο του HO.RE.CA., το Easy Bake για τα μείγματα προς καταναλωτές, το Kaizen για τα premium μείγματα προς τους αρτοποιούς και το Mουσείο Λούλη.
«Eίμαι πολύ υπερήφανος για την εταιρία μας και πρωτίστως για τους ανθρώπους μας, που μέσα από το πάθος τους για να είμαστε οι καλύτεροι στην αγορά και μέσα από την καθημερινή τους τρομερή προσπάθεια, της έχουν δώσει την δυνατότητα να εξελίσσεται με ένα τόσο όμορφο τρόπο.
H Loulis Food Ingedients θα παραμένει πιστή στο όραμα της δημιουργίας αξίας για την ανθρώπινη διατροφή στο χώρο των πρώτων υλών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, πρεσβεύοντας πάντα την ποιότητα, το πάθος, τον σεβασμό, την αξιοπιστία, τη συνεχή βελτίωση και βιώσιμη ανάπτυξη», καταλήγει ο κ.Λούλης.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ