Υψηλότερες πωλήσεις στο α’ τρίμηνο κατέγραψε η Constellation Brands και επέστρεψε στα κέρδη, καθώς η ζήτηση για μπύρες παρέμεινε ισχυρή εν μέσω αυξανόμενου κόστους μεταφοράς, και πρώτων υλών.
Η αμερικανική εταιρεία οινοπνευματωδών ποτών κατέγραψε καθαρά έσοδα 389,4 εκατ. δολάρια στο τρίμηνο μέχρι τις 31 Μαΐου, σε σχέση με τις ζημιές των 908,1 εκατ. δολαρίων πριν από ένα χρόνο.
Τα κέρδη διαμορφώθηκαν στα 2,06 δολάρια ανά μετοχή, σε σχέση με τις ζημιές των 4,74 δολαρίων ανά μετοχή.
Οι ζημιές της εταιρείας πριν από ένα χρόνο, συμπεριλαμβάνουν χρεώσεις απομείωσης 665,9 εκατ. δολαρίων για την κατασκευή ζυθοποιίας που είναι σε εξέλιξη στο Μεξικό.
Εάν αφαιρεθούν τα έκτακτα, τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 2,66 δολάρια. Οι αναλυτές ανέμεναν προσαρμοσμένα κέρδη 2,52 δολαρίων.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν στα 2,54 δισ. δολάρια προ φόρων, από τα 2,19 δισ. δολάρια πριν από ένα χρόνο, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν πωλήσεις 2,17 δισ. δολαρίων.
Οι πωλήσεις μπύρας αυξήθηκαν 21% και κρασιού 2%. Το λειτουργικό περιθώριο και στις δύο μονάδες συρρικνώθηκε καθώς η αύξηση του κόστους πωληθέντων αγαθών αντιστάθμισε τις αυξήσεις των τιμών και άλλες προσπάθειες να προστατεύσουν τα κέρδη.