Την επιτυχημένη μετάβαση της Vodafone Ελλάδας, από έναν πάροχο κινητής τηλεφωνίας πριν από λιγότερο από μία δεκαετία, σε Εταιρεία Τεχνολογίας και Επικοινωνιών (Tech Comms), περιέγραψε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλός της, Χάρης Μπρουμίδης, στην ομιλία του κατά τη διάρκεια του «Technology Summit: Διαμορφώνοντας την ψηφιακή μετάβαση», την Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022.
«Σήμερα, είμαστε σε θέση να πούμε με υπερηφάνεια ότι η Vodafone Ελλάδας έχει σε μεγάλο βαθμό ολοκληρώσει τον κύκλο του μετασχηματισμού της σε εταιρεία τεχνολογίας. Πλέον, είναι μία fully converged εταιρεία, πολύ πιο digital, με υποδομές και υπηρεσίες σε ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, που την καθιστούν έναν τελείως διαφορετικό οργανισμό, τόσο για εμάς τους ίδιους και το πώς λειτουργούμε και οργανωνόμαστε εσωτερικά, όσο βεβαίως και για τους πελάτες μας», επεσήμανε ο κ. Μπρουμίδης.
Στο πλαίσιο αυτό, συνέχισε ο κ. Μπρουμίδης, η Vodafone προχώρησε σε κομβικές παρεμβάσεις προς τρεις κατευθύνσεις: τη σύγκλιση προς μία πλήρως converged εταιρεία, μέσω στρατηγικών εξαγορών και εισαγωγής ολοκληρωμένων υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών, τεχνολογίας, διασκέδασης, τον ψηφιακό μετασχηματισμό της και τη σταθερή προσήλωσή στον εταιρικό της σκοπό, τη συμπόρευση του ανθρώπου και της τεχνολογίας προκειμένου να οδηγηθούμε σε ένα μέλλον χωρίς αποκλεισμούς, με κοινωνική αλληλεγγύη και διαρκή μέριμνα για τον πλανήτη.
Μεταξύ άλλων, σήμερα η Vodafone έχει προχωρήσει σε σύγχρονες μεθόδους (συν)εργασίας (agile ways of working) δημιουργώντας αυτοδύναμες ομάδες που μπορούν γρήγορα να αποφασίσουν, να συνεργαστούν και να δώσουν ένα αποτέλεσμα στον πελάτη, τις οποίες ακολουθούν και όλες οι εταιρίες τεχνολογίας πλέον, και οι οποίες ανταποκρίνονται στις σύγχρονες εργασιακές ανάγκες των ανθρώπων μας. Παράλληλα εισήγαγε, πρώτη στην ελληνική αγορά εργασίας, ένα νέο υβριδικό μοντέλο εργασίας #FutureReady, με στόχο να συνδυάσει τα πλεονεκτήματα της τηλεργασίας με τα οφέλη της εργασίας στο γραφείο, και να προσφέρει στους εργαζομένους της σε μόνιμη βάση, μεγαλύτερη ευελιξία και την ισορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.
Στο πλαίσιο των έργων υποδομής, τόνισε ο κ. Μπρουμίδης, η Vodafone έχει υλοποιήσει το 50% της κατασκευής του σημαντικού έργου του υποβρυχίου καλωδίου οπτικών ινών, έχοντας ήδη ολοκληρώσει την προσαιγιάλωσή του στην Κρήτη και στα Δωδεκάνησα. Σε επίπεδο ψηφιακής εξυπηρέτησης των συνδρομητών, τόνισε ότι πάνω από 1,3 εκατ. πελάτες της εταιρείας χρησιμοποιούν τα mobile apps της και σχεδόν το 80% από αυτούς παραλαμβάνουν πια λογαριασμό ψηφιακά. Η Vodafone έχει ενσωματώσει σε μία και μόνο πλατφόρμα το σύνολο της διαχείρισης των πελατών μας, εξασφαλίζοντας αυτοματοποιήσεις, λιγότερες διαδικασίες και την βέλτιστη εξυπηρέτηση του πελάτη, είπε.
Τέλος, αναφερόμενος στα νέα ιδιωτικά δίκτυα 5G της Vodafone, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας επεσήμανε ότι η κατασκευή τους προχωρά σε συνεργασία με τους εταιρικούς πελάτες, συμπληρώνοντας ότι η υποστήριξή τους με σύγχρονα έξυπνα δίκτυα που στηρίζονται στο λογισμικό, όπως το SD-WAN, δίνουν σημαντικές νέες δυνατότητες για όλες τις ελληνικές επιχειρήσεις, τοποθετώντας τες στον πυρήνα της 4ης βιομηχανικής επανάστασης.