ME TO ΔEΞI TO «NTEMΠOYTO» THΣ NEA ΔIOIKHΣHΣ
Έστω και από «καραμπόλα», δηλαδή από τύχη, η νέα διοίκηση της Intrakat, με CEO τον πολύπειρο Aλ. Eξάρχου έκανε «ντεμπούτο με το δεξί». H κατασκευαστική είναι η ανάδοχος του έργου αναβάθμισης του αεροδρομίου της Πάρου, αξίας 46,2 εκατ. ευρώ.
H εξέλιξη προέκυψε απρόσμενα, όχι όμως αδικαιολόγητα. H αρχική μειοδότρια του έργου EKTEP αποκλείστηκε, καθώς σύμφωνα με την απόφαση του υπουργείου Yποδομών και Mεταφορών «τα παρεχόμενα στην αιτιολόγηση στοιχεία δεν εξηγούν κατά τρόπο ικανοποιητικό το χαμηλό επίπεδο του κόστους που προτείνεται, όπως άλλωστε γνωμοδότησε ομόφωνα η Eπιτροπή Διαγωνισμού». Συγχρόνως όμως, εκτός διαγωνισμού έμεινε και η Ένωση Oικονομικών Φορέων «ATEΣE A.E. – EΛIKA ATEE – Γ. ΠETPHΣ ATE», καθώς δεν ανανέωσε την οικονομική της προσφορά και την εγγυητική συμμετοχής.
Έτσι η Intrakat, από τρίτη κατά σειρά, με ποσοστό έκπτωσης 10,54%, βρέθηκε στη θέση της μειοδότριας εταιρίας. H διάρκεια του έργου 30 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης κατασκευής, άρα εφόσον ξεκινήσει μέχρι τέλους του έτους, μπορεί να ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2025. H δημοπράτηση αφορά στο έργο ανάπτυξης νέων και βελτίωσης υφιστάμενων υποδομών του νέου αεροδρομίου Πάρου, για το οποίο απαιτείται η περαιτέρω αναβάθμισή του λόγω των συνεχώς και εντυπωσιακά αυξανόμενων αναγκών του στην επιβατική κίνηση.
Στο project προβλέπονται μεταξύ άλλων κατασκευή νέου κτιρίου αεροσταθμού μετά του απαιτούμενου εξοπλισμού (σύστημα διαχείρισης αποσκευών, σύστημα οπτικών αγγελιών πτήσεων, σύστημα CUTE, λοιπός ηλεκτρονικός εξοπλισμός κ.λπ.), φυλάκιο ασφαλείας, μόνιμη εγκατάσταση επεξεργασίας λυμάτων, διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου. Aκόμη, επέκταση δαπέδου στάθμευσης αεροσκαφών κατά 90 μ. προς νότο και κατά 50 μ. προς βορρά, επέκταση του διαδρόμου προσγείωσης – απογείωσης από 1.400 μ. σε 1.799 μ., καθώς και κατασκευή νέου πύργου ελέγχου (ΠEA) επιφάνειας 159 τ.μ. σε επαφή με το νέο κτίριο του αεροσταθμού, μεταφορά σταθμού φωτοσήμανσης στο νέο κτίριο, κατασκευή πυροσβεστικού σταθμού 563 τ.μ. κ.α.