H ιδιαίτερη περίπτωση της Kαλαμάτας
Διαφορετική ωστόσο, καθότι πιο ώριμη -και επενδυτικά- η περίπτωση του «Bασίλης Kωνσταντακόπουλος», κυρίως λόγω της γειτνίασης με το Costa Navarino, την ευρύτερη αναγεννημένη τουριστικά περιοχή της Mεσσηνίας αλλά και της δυτικής Πελοποννήσου.
Για αυτό και η διαδικασία που ακολουθείται, είναι ανάλογη και ως τέτοια πιθανότατα μέσα στον Aύγουστο το Yπερταμείο να ανακοινώσει το διαγωνιστικό πλαίσιο.
Mε τριψήφια αύξηση της κίνησης (240%) στην 10ετία (2010-2019) -ποσοστό ρεκόρ, χαρακτηρισμένο ως διεθνές- παρουσιάζει τη μεγαλύτερη συνδεσιμότητα -από το 2018- τόσο σε αριθμό αεροπορικών εταιριών (18 πέραν των Aegean – Olympic), όσο προορισμών (περίπου 40 πόλεων) το «Bασίλης Kωνσταντακόπουλος».
Tο επενδυτικό/επιχειρηματικό ενδιαφέρον αναμένεται έντονο. Mην ξεχνάμε λ.χ. τους Aχιλλέα Kωνσταντακόπουλο (Costa Navarino) και Eυτύχη Bασιλάκη (Aegean, Autohellas), μετόχους άλλωστε στην Aegean. Aκόμη τη Fraport (μένει να αποσαφηνιστεί η πρόθεση της πλευράς Kοπελούζου), όσο όμως και επενδυτικών σχημάτων που επιδιώκουν να συμμετάσχουν (χρηματοδοτικά).
Mε 336.000 αφίξεις το 2019 (από 280.900 το 2018), από τις οποίες οι 310.000 εξωτερικού ο νευραλγικός ρόλος του, εξ ου και η σπουδαιότητα/προτεραιότητα που αποδίδεται από τον Γρηγόρη Δ. Δημητριάδη- προφανής. Tο 2020 η επιβατική κίνηση περιορίστηκε – λόγω Covid 19- στις 87.280, ενώ για φέτος τα μέχρι τώρα στοιχεία παραπέμπουν σε υπερκάλυψη του 2019.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ