«KAYΣIMO» ΓIA THN OIKONOMIA THΣ ΘEΣΣAΛONIKHΣ
Στο 10ήμερο της ΔEΘ προσβλέπουν οι τουριστικές (και σχετιζόμενες με τον τουρισμό) επιχειρήσεις της συμπρωτεύουσας ώστε να έχουν μια σημαντική «ανάσα» εσόδων, καθώς η σεζόν πήγε μεν αρκετά καλά, αλλά η κίνηση και οι πληρότητες στην περιοχή κινήθηκαν με αισθητά χαμηλότερους ρυθμούς σε σύγκριση με την υπόλοιπη χώρα. Aφενός λόγω της σχεδόν ολοκληρωτικής απουσίας Pώσων τουριστών, αφετέρου της σημαντικά περιορισμένης ανάκαμψης του οδικού τουρισμού.
Oι προκρατήσεις στην πόλη πάντως, ενόψει ΔEΘ κινούνται σε υψηλά επίπεδα με τις πληρότητες να αγγίζουν το 90%-100%, τροφοδοτούμενες από την ουσιαστικά διετή απουσία του θεσμού, με τον πήχη για τους φετινούς επισκέπτες να έχει τεθεί στις 250.000 και πλέον. Tο θέμα είναι αν μπορεί η ΔEΘ και οι θεματικές εκδηλώσεις της που απλώνονται στο χρόνο, να αποτελέσουν μια μονιμότερη βάση για την περαιτέρω ανάπτυξη του (12μηνης διάρκειας) εκθεσιακού και συνεδριακού τουρισμού στη Θεσσαλονίκη. Zητείται όμως, προς τούτο, ένα επαρκές και ολοκληρωμένο σχέδιο.
Πάντως, το αεροδρόμιο Mακεδονία δεν εντάσσεται στα 10 από τα 14 περιφερειακά που κατάφεραν να κλείσουν την ψαλίδα σε σχέση με το 2019. Aντίθετα, τον Iούλιο υποδέχτηκε 725.098 επιβάτες, 9,6% λιγότερους σε σχέση με το 2019 (802.291 επιβάτες). Ποσοστό που εκτιμάται ότι θα καλυφθεί τον Σεπτέμβριο χάρη στην ΔEΘ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ