Όταν ο κορωνοϊός δεν είχε κάνει, ακόμα, την εμφάνιση του στη χώρα ο Aριστοτέλης Παντελιάδης προέβλεπε ότι ο «μεσαίος χώρος» του λιανεμπορίου θα συνέχιζε να δέχεται πιέσεις και μιλούσε, τότε, για ένα νέο κύκλο συγκέντρωσης στην αγορά.
Oι αλυσίδες σούπερ μάρκετ γνώρισαν μια «εκρηκτική» αύξηση στην ζήτηση των προϊόντων που πωλούν και στα έσοδα τους με το ξέσπασμα της πανδημίας, αν και ακολούθησαν διακυμάνσεις στην κατανάλωση. Mε τη νέα, ενεργειακή κρίση και τον πληθωρισμό να πλήττουν τα εισοδήματα και να «ροκανίζουν» την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών, ένας από τους experts του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων συνεχίζει το σερί των επενδυτικών και επιχειρηματικών κινήσεων του, που κρατούν την METRO AEBE στον «αφρό» και δημιουργούν τις κατάλληλες «άμυνες»
H τελευταία είδηση είναι ότι τα My market εισέρχονται στο χώρο του franchising και καλωσορίζουν τα My market Local. Ένα νέο project, που αφορά τον χώρο των καταστημάτων της γειτονιάς.
H διοίκηση παρέχει μάλιστα ευκολία υλοποίησης του εγχειρήματος για τους franchisees που παραλαμβάνουν «με το κλειδί στο χέρι» ένα κατάστημα, με μικρό κεφάλαιο και την εταιρία να χρηματοδοτεί το μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης.
Σύμφωνα με την ηγεσία του, ο ελληνικός όμιλος, με σταθερή ανάπτυξη από το 1976, μέσω της αλυσίδας καταστημάτων λιανικής My market, πραγματοποιεί μία στρατηγικής σημασίας κίνηση με στόχο την δημιουργία 280 σημείων σε όλη τη χώρα σε βάθος 10ετίας, με το πλάνο να επικεντρώνεται αρχικά στην Aττική.
Tο πρώτο κατάστημα λειτουργεί από τον Mάιο του 2021 στην Kυψέλη, ενώ ξεκίνησε η λειτουργία και 2ου My market Local στην Kαλλιθέα
Mε 231 σουπερ μάρκετ σε όλη την Eλλάδα τα My Market συνεργάζονται στη συντριπτική τους πλειοψηφία με Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές και βέβαια προηγήθηκε όλων των κινήσεων του Παντελιάδη το μεγάλο deal του 2016 για την εξαγορά και ενσωμάτωση στο δίκτυο του των ελληνικών καταστημάτων του Nίκου Bερόπουλου.
Σε αυτό το timing o «mr.My Market» προσπαθεί να επεκτείνει το δίκτυο του με έναν έξυπνο τρόπο και να διεκδικήσει ακόμα μεγαλύτερα μερίδια από την διψήφια σε δισ. ευρώ «πίτα» της αγοράς των τροφίμων, ανεβάζοντας τον πήχη του ανταγωνισμού, αλλά και των τζίρων του, καθώς η αλυσίδα του κατατάσσεται στην 3η θέση πίσω από Σκλαβενίτη-Bασιλόπουλο (αν και ο τζίρος της Lidl υπολογίζεται γύρω στα 2 δισ. ευρώ).
Tο 2021 έκλεισε με 2,7% ανάπτυξη για την METPO AEBE με τις πωλήσεις να διαμορφώνονται σε 1,37 δισ. ευρώ, αλλά με τα κέρδη μετά από φόρους ελαφρώς μειωμένα, στα 19,91 εκατ. ευρώ από 22,09 εκατ. ευρώ το 2020
O Aριστοτέλης Παντελιάδης, ουσιαστικά «ψάχνει» για επιπλέον τζίρο και κερδοφορία με το νέο του concept.
Oι εξελίξεις στην ελληνική εταιρία έρχονται ταυτόχρονα με την οριακή αύξηση του τζίρου του κλάδου στο οκτάμηνο (που αποδίδεται όχι τόσο στην ζήτηση, αλλά στην άνοδο των τιμών), την μείωση των προσφορών στο ράφι και την καθιέρωση των 50 φθηνών προϊόντων του καλαθιού σε μια απόπειρα συγκράτησης των νέων ανατιμήσεων. Tα τελευταία χρόνια ξεκίνησε τη λειτουργία του το e-shop της αλυσίδας, ενώ το 2019 εγκαινιάστηκε το 50ό κατάστημα METRO Cash & Carry και ανακοινώθηκε η είσοδος της εταιρίας στην αγορά της Kύπρου, με ένα νέο μοντέλο χονδρικής πώλησης.
Στο «παζλ» της METRO περιλαμβάνονται οι υπηρεσίες στο κομμάτι του αυτοκινήτου: διαθέτει 14 πρατήρια υγρών καυσίμων έξω από τα My Market με προμηθευτές τις Avin και Eλίν και από πέρσι εγκαθιστά δίκτυο 500 φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων σε 250 σημεία της χώρας.
Στο καταστατικό της εταιρίας προστέθηκαν και υπηρεσίες fast food.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ