Επιβράδυνση των εσόδων της παρουσίασε στο τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου η Alibaba, αν και τα κέρδη της κινήθηκαν σημαντικά υψηλότερα των εκτιμήσεων της αγοράς.
Ειδικότερα, ο κινεζικός γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου ανακοίνωσε έσοδα ύψους 207,198 δισ. γουάν (28,9 δισ. δολάρια) αυξημένα κατά 3% σε ετήσια βάση, αλλά χαμηλότερα από την πρόβλεψη της αγοράς για 208,62 δισ. γουάν (29,15 δισ. δολάρια).
Την ίδια ώρα ωστόσο η κερδοφορία της Alibaba ξεπέρασε της εκτιμήσεις, με 1,81 δολάρια ανά μετοχή έναντι πρόβλεψης για 1,64 δολ.
Όπως σημειώνει το Reuters, οι δαπάνες λιανικής στην Κίνα μειώθηκαν φέτος με τους καταναλωτές απογοητευμένους από τις αυστηρές πολιτικές “μηδενικού COVID-19” που οδήγησαν σε πλήθος lockdowns πλήττοντας την οικονομική δραστηριότητα.
Η Alibaba αντιμετώπισε επίσης σκληρό ανταγωνισμό από εταιρείες όπως η Pinduoduo και το Douyin (όπως είναι γνωστό το Tiktok στην Κίνα) της ByteDance, που έχουν επεκτείνει τις προσφορές τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο αποκτώντας μερίδιο αγοράς.