Τη Salesforce, τον παγκόσμιο ηγέτη στο CRM, επέλεξε ο Όμιλος Motor Oil για την υποστήριξητης ψηφιακής του στρατηγικής στις θυγατρικές Coral (κάτοχος άδειας σήματος Shell σεΕλλάδα, Κύπρο και Νοτιοανατολική Ευρώπη) και nrg, τις δύο κορυφαίες εταιρείες πετρελαιοειδών και ενέργειας, αντίστοιχα. Η cloud πλατφόρμα Customer 360 της Salesforce, που υποστηρίζεται από ένα συγκεκριμένο μοντέλο δεδομένων για τον κλάδο, θα ενισχύσει τον Όμιλο Motor Oil μέσω ενός ενοποιημένου καναλιού, προσβάσιμου απόοποιαδήποτε κατάλληλη συσκευή, καλύπτοντας τις λειτουργίες Πωλήσεων & Εξυπηρέτησης,back, front και middle office και δίνοντας μια ολοκληρωμένη εικόνα 360 μοιρών για κάθεξεχωριστό πελάτη των εταιρειών.
Επιπρόσθετα, το Marketing Cloud της Salesforce θαυποστηρίζει τη διεύρυνση της πελατειακής βάσης και τα προγράμματα πιστότητας τηςMotor Oil, ενώ οι εφαρμογές της πλατφόρμας θα επιτρέψουν στον Όμιλο να ενισχύσει τηδιακυβέρνηση και κανονιστική του συμμόρφωση.Οι λύσεις της Salesforce θα συμβάλλουν στην καλύτερη κατανόηση των αναγκών κάθεπελάτη της Motor Oil, μέσω της ανάκτησης πληροφοριών και δεδομένων από διάφορα συστήματα και τμήματα, οδηγώντας στην ενίσχυση της ψηφιακής στρατηγικής του Ομίλου.Με αυτόν τον τρόπο, ο Όμιλος μπορεί τόσο να αυξήσει την αποτελεσματικότητα τωνδιαδικασιών πωλήσεων, όσο και να οδηγήσει σε καλύτερα στοχευμένες καμπάνιες επικοινωνίας με τους πελάτες μέσα από πολλαπλά κανάλια. Ένα από τα πιο σημαντικάχαρακτηριστικά της πλατφόρμας είναι το Κέντρο Συνδρομών, ο μηχανισμός πουδημιουργήθηκε για τη διαχείριση συναινέσεων των πελατών.
Μέσω του Κέντρου Συνδρομώνοι εταιρείες μπορούν να παρακολουθούν τις προτιμήσεις των πελατών σχετικά με τα κανάλιαπου επιθυμούν να χρησιμοποιούν για την επικοινωνία, με αποτέλεσμα να ενδυναμώνεται ησχέση τους με αυτούς.Με την ψηφιοποίηση και χρήση τεχνολογιών αιχμής, ο Όμιλος επιθυμεί να υποστηρίξει τουςπυλώνες Βιωσιμότητας & Καινοτομίας, Ψηφιακού Εργασιακού Περιβάλλοντος &Λειτουργιών και Εκσυγχρονισμού Data Center (Data Center Modernization). Πρωταρχικόςστόχος του Ομίλου Motor Oil είναι η ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των οικιακών καιεμπορικών καταναλωτών μέσω παροχής υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και προγραμμάτων που καλύπτουν όλες τις ενεργειακές τους ανάγκες.
H Salesforce υποστηρίζει την προσπάθειατου Ομίλου στη διαδικασία δημιουργίας ενός Κέντρου Αριστείας (CoE). Στόχος είναι νασυνδράμει τον Όμιλο στην υλοποίηση ενός κέντρου καινοτομίας για την περαιτέρωανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού και τη βελτίωση των δεξιοτήτων των εργαζομένωντου.
Ο κ. Ιάσων Ορφανίδης, Δ/ντής Νέων Τεχνολογιών & Retail του Ομίλου Motor Oil,σημειώνει: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε με τη Salesforce, κάνοντας τοεπόμενο βήμα στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού μας. Φιλοδοξούμε να ηγηθούμε τηςενεργειακής μετάβασης και να ενισχύσουμε τις ψηφιακές εμπειρίες που παρέχουμε στουςπελάτες μας. Η συνεργασία με ηγέτες στην τεχνολογία, όπως η Salesforce, θα μας επιτρέψει ναπαραμείνουμε η πρώτη επιλογή των πελατών μας.
Πρωτοπορούμε εδώ και 50 χρόνια καιστοχεύουμε να συνεχίσουμε να το κάνουμε. Μέρος της στρατηγικής μας είναι η συνεχήςαναβάθμιση των υπηρεσιών μας, ώστε να ανταποκρίνονται πλήρως στις μεταβαλλόμενες ανάγκεςτης αγοράς και των πελατών. Η νέα προσέγγιση 360 μοιρών και το Κέντρο Αριστείας μας (CoE), μετην υποστήριξη της Salesforce, θα ενισχύσουν τις καθημερινές μας λειτουργίες, επιτρέποντάς μαςνα επιτύχουμε τις δεσμεύσεις μας για βιωσιμότητα».«Ο Όμιλος Motor Oil ενισχύει τη θέση του στον ψηφιακό κόσμο με όραμα την ανάπτυξη μιαςστρατηγικής επικεντρωμένης στον πελάτη», δήλωσε ο Michael O’ Grady, Διευθυντής ΠωλήσεωνΕλλάδας, Κύπρου & Μάλτας της Salesforce.
«Είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε με τον Όμιλο Motor Oil, ως αξιόπιστος σύμβουλος στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού του,βοηθώντας τον να δημιουργεί περισσότερη αξία και να χτίζει ισχυρότερες σχέσεις με κάθε πελάτηξεχωριστά».Το σχέδιο ψηφιοποίησης του Ομίλου Motor Oil περιλαμβάνει πολυάριθμες πρωτοβουλίες, ενσωματώνοντας πολλές διαφορετικές τεχνολογίες (Τεχνητή Νοημοσύνη, Διαδίκτυο τωνΠραγμάτων, κλπ.), με στόχο την αποτελεσματικότερη και πιο βιώσιμη λειτουργία τηςεταιρείας.Η τεχνολογία της Salesforce θα βοηθήσει τον Όμιλο να παρέχει νέες εξατομικευμένεςυπηρεσίες με επίκεντρο τον πελάτη και να επιτύχει την ψηφιακή του ανάπτυξη.