Χρήση χειμερινού voucher για 125.000 δικαιούχους από τον Ιανουάριο και μετά στο πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους», αλλά και συμφωνία με 11 αεροπορικές εταιρείες ώστε να επεκταθεί η τουριστική περίοδος από το Νοέμβριο ως και τον Μάρτιο, ανήγγειλε ο Βασίλης Κικίλιας.
Επίσης ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε «σε όσους έκαναν επάγγελμα την βραχυχρόνια μίσθωση με 70 ως 200 χώρους», τονίζοντας ότι έπονται αλλαγές.
Η επικαιρότητα είναι δύσκολη, στενάχωρη και πιεστική, ειδικά όταν μιλάμε για την αξία της ανθρώπινης ζωής, αλλά είναι καλό να υπάρχουν και θετικές ειδήσεις, είπε ο Βασίλης Κικίλιας αναφερόμενος στα «τουριστικά έσοδα που δεν έχουν προηγούμενο», μιλώντας στην ΕΡΤ.
Είμαι Υπουργός όχι μόνο των θερινών προορισμών, αλλά και των χειμερινών προορισμών» είπε χαρακτηριστικά κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στην καμπάνια του ΕΟΤ «Greece DOES have a winter» αλλά και στο «Greekend» που στοχεύει στο city break.
Δήλωσε επίσης ότι την περίοδο των εορτών τα καταλύματα όλων των δημοφιλών χειμερινών προορισμών θα είναι γεμάτα, ενώ ταυτόχρονα έχουν ληφθεί σημαντικές πρωτοβουλίες για την ενίσχυση και των ορεινών εναλλακτικών προορισμών.
«Εμείς κάνουμε την προσπάθειά μας με 400 χιλιάδες δικαιούχους του προγράμματος «Τουρισμός για Όλους», οι οποίοι και μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων της Πρωτοχρονιάς και των Φώτων θα μπορούν να κάνουν χρήση των άυλων ψηφιακών καρτών έτσι ώστε να συνεχίσουμε να έχουμε κρατήσεις και καλές πληρότητες.
Στα τέλη Ιανουαρίου θα πραγματοποιηθεί νέα κλήρωση για 125.000 δικαιούχουςγια αυτό, ακριβώς το λόγο» είπε ο Υπουργός, τονίζοντας ότι στο πλαίσιο ενίσχυσης του χειμερινού τουρισμού χρηματοδοτούνται με 100 εκ. ευρώ, μέσω του προγράμματος «Εξοικονομώ-Επιχειρώ», καταλύματα κάτω των 150 κλινών και όσα βρίσκονται σε μεγάλο υψόμετρο , προκειμένου να μπορέσουν να αναβαθμίσουν ενεργειακά τους ξενώνες τους και να δαπανούν λιγότερο ρεύμα, ενώ επιπλέον επεκτείνεται και το ΕΣΠΑ για ένα ακόμα έτος δίνοντάς τους τη δυνατότητα να προχωρήσουν και σε άλλα βελτιωτικά έργα υποδομής.
Ο κ. Κικίλιας υπογράμμισε ότι τα επιπλέον 3 δισ. ευρώ πάνω από τον αρχικό στόχο που θα δώσει φέτος ο τουρισμός δικαιώνουν τη στρατηγική του Υπουργείου που κατάφερε σε μια χρονιά με πολλαπλές κρίσεις να αγγίξει- ή ακόμα και να ξεπεράσει σε κάποιες περιοχές όπως η Πελοπόννησος, το Ν. Αιγαίο κ.α.- τις επιδόσεις του «ανέφελου» 2019, ενισχύοντας σημαντικά το εισόδημα της μέσης ελληνικής οικογένειας σε πολύ δύσκολη περίοδο.
Γερμανοί, Άγγλοι, Γάλλοι και Αμερικανοί ήταν «οι τέσσερις μεγάλες δεξαμενές»
Όπως είπε ο κ. Κικίλιας, «είναι δέκα μήνες με πληθωρισμό, ενεργειακή κρίση, ακρίβεια, αλλά η οικογένεια μεγαλώνει με ξενοδόχους και αγρότες, πρωτογενή παραγωγή και εμπορικό κόσμο που επίσης εφάπτεται με το τουριστικό προϊόν».
«Πρέπει ο ένας κλάδος να στηρίζει τον άλλον. Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας σε έρευνα του διαπίστωσε ότι το 80% των επιχειρήσεων χρησιμοποιεί ελληνικά προϊόντα ή το 8% των προϊόντων που χρησιμοποιούνται είναι ελληνικά».
Διατέθηκαν 20 εκατ. ευρώ για να στηριχθούν οι χειμερινοί προορισμοί και να επεκταθεί η τουριστική περίοδος
«11 αεροπορικές εταιρείες συμφώνησαν με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμούσε συνδιαφήμιση έτσι ώστε να πετάνε ή να επεκτείνουν τις πτήσεις τους για Νοέμβρη, Δεκέμβρη, Γενάρη, Φλεβάρη και Μάρτη, δηλαδή για τους 5 μήνες που ήταν η στόχευσή μας για την επέκταση τουριστικής περιόδου», είπε ο υπουργός. Τα συμβόλαια συνδιαφήμισης με τον ΕΟΤ, ουσιαστικά πριμοδοτούν τους μήνες αυτούς στο να ταξιδέψουν ταξιδιώτες και τουρίστες στη χώρα μας, είτε είναι βορειοευρωπαίοι συνταξιούχοι, είτε όχι», είπε ο κ. Κικίλιας. «Με τη σφραγίδα μας, είμαστε η βαριά βιομηχανία της χώρας», πρόσθεσε.
«Οι άνθρωποι που εκμισθώνουν εξοχικό ή γκρασονιέρα δεν πρόκειται να δουν αλλαγές»