Η Meta δεν μπορεί να προβάλει διαφημίσεις με βάση προσωπικά δεδομένα και θα χρειαστεί τη συγκατάθεση των χρηστών για να το κάνει, σύμφωνα με μια εμπιστευτική απόφαση της ευρωπαϊκής εποπτικής αρχής για την προστασία της ιδιωτικής ζωής, μεταδίδει το Reuters επικαλούμενο άτομο με γνώση της υπόθεσης.
Η ιρλανδική ρυθμιστική αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων, η οποία θα εκδώσει την τελική απόφαση, έλαβε προθεσμία ενός μήνα από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Προστασίας Δεδομένων για να προχωρήσει στη σχετική δημοσιοποίηση, σύμφωνα με το πρακτορείο.
Η απόφασή είναι πιθανό να περιλαμβάνει και βαριά πρόστιμα, ανέφερε στο Reuters η ίδια πηγή.