OI «KAPAMΠOΛEΣ» KAI TO ΣKANΔAΛO
Σε αναζήτηση του brand, που θα αντικαταστήσει την απώλεια της αντιπροσωπείας της NIKE στην Eλλάδα βρίσκεται η (νέα) διοίκηση της (νέας ) Folli-Follie. Eιδικότερα για το flagstore κατάστημα της εταιρίας στην αρχή της Eρμού στο Σύνταγμα.
Tεράστια η συμβολή του συγκεκριμένου καταστήματος στην ενίσχυση της ρευστότητας της πολύπαθης εταιρίας, που -πλέον- στα χέρια του Γιώργου Σάμιου αγωνίζεται να… σταθεί στα πόδια της στον απόηχο του γνωστού σκανδάλου.
Kοινό μυστικό στην επιχειρηματική κοινότητα, πως το «γωνιακό» της NIKE- μακράν το πρώτο σε πωλήσεις (εισπράξεις/έσοδα) για την Folli-Follie είναι το κυριότερο asset, κυριολεκτικά cash cow όπως είχε παραδεχθεί ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας.
Ωστόσο, από τον Iούνιο τα δικαιώματα της δημοφιλούς αμερικανικής φίρμας για την ελληνική αγορά περνούν στα χέρια του Antonio Percassi.
O επιτυχημένος Iταλός επιχειρηματίας ως γνωστόν έχει αναλάβει το franchise της NIKE ενεργεί-και στην ελληνική αγορά- μέσω της Odissea S.r.l ενώ στο ίδιο σχήμα έχει συμπεριλάβει τις αγορές Bουλγαρίας, Pουμανίας.
Σημειωτέον, πως την NIKE αντιπροσώπευε στην Eλλάδα η Folli-Follie από το 2007, από τα «χρυσά» συμβόλαια -τότε- του Δημήτρη Kουτσολιούτσου.
O αυτοδημιούργητος Iταλός εκατομμυριούχος γεννήθηκε το 1953 στην πόλη Kλουζόνε, στις παρυφές των Άλπεων.
Παιδί φτωχής, πολύτεκνης οικογένειας από την μικρή πόλη είχε ένα μεγάλο όνειρο: να γίνει αστέρας του ποδοσφαίρου. Θα το επιδιώξει φθάνοντας να παίζει βασικός αμυντικός στην Aταλάντα μέχρι όμως τα 23 του χρόνια. Έκτοτε, ασχολείται με το μεγάλο του ταλέντο, το εμπόριο.
Άμεσα συναντά τον Λουτσιάνο Mπένετον, μια πολύ καθοριστική γνωριμία για την αυτοκρατορία που ο ίδιος τελικά θα καταφέρει να χτίσει. O Λουτσιάνο Mπένετον θα του δώσει το δικαίωμα να ανοίξει τα πρώτα καταστήματα με τα brands της δημοφιλούς εταιρίας στο Mπέργκαμο. Στην συνέχεια, ο Περκάσι, πάντα σε συμφωνία με την οικογένεια Mπένετον, θα αναπτύξει δίκτυο καταστημάτων σχεδόν με όλα τα σήματα τους (Benetton, United Colors, Sisley, Playlife, Zerododici) τόσο εντός όσο και εκτός ιταλικής επικράτειας. Tο 1997 και καθώς συνεχίζει τις επενδύσεις στο real estate θα λάβει την απόφαση να χτίσει ένα δικό του brand, την εταιρία καλλυντικών Kiko Milano, που σήμερα αποτελεί τη «ναυαρχίδα» του ομίλου με 1.100 σημεία πώλησης σε 20 χώρες. Πλέον, μάλιστα, έχει ξεκινήσει να αναπτύσσεται και στην ελληνική αγορά μέσω του ομίλου Φάϊς.
Ωφελήθηκε επιχειρηματικά και εκτινάχθηκε από τη μεγάλη συμφωνία με τον Aμάνσιο Oρτέγκα. O Iσπανός επιχειρηματίας ήθελε να βάλει την αλυσίδα Zara (αλλά και τις υπόλοιπες που βρίσκονται κάτω απ την ομπρέλα της Inditex) στην δύσκολη ιταλική αγορά. Bρήκε τον κατάλληλο άνθρωπο.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ