Η Twitter Inc ανακοίνωσε την Τρίτη ότι θα επεκτείνει τους τύπους πολιτικών διαφημίσεων που επιτρέπονται στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, σε μια προφανή αντιστροφή της απόφασης παγκόσμιας απαγόρευσης των πολιτικών διαφημίσεων το 2019, καθώς η εταιρεία που ανήκει εδώ και κάποιους μήνες στον Έλον Μασκ επιδιώκει να αυξήσει τα έσοδα και να αντιστρέψει τη μαζική φυγή διαφημιστών.
Η εταιρεία ανακοίνωσε τις αλλαγές σε ένα tweet το απόγευμα της Τρίτης, λέγοντας ότι θα χαλαρώσει επίσης τη διαφημιστική της πολιτική για τις “ιδεολογικές διαφημίσεις” στις Ηνωμένες Πολιτείες και ότι στη συνέχεια θα ευθυγραμμίσει τη διαφημιστική της πολιτική “με αυτήν της τηλεόρασης και άλλων μέσων ενημέρωσης”.
«Πιστεύουμε ότι αυτή η διαφήμιση μπορεί να διευκολύνει τη δημόσια συζήτηση γύρω από σημαντικά θέματα. Σήμερα, χαλαρώνουμε την πολιτική μας για ιδεολογικές διαφημίσεις στις ΗΠΑ. Επίσης σχεδιάζουμε να επεκτείνουμε τους τύπους πολιτικής διαφήμισης που επιτρέπουμε τις επόμενες εβδομάδες», ανέφερε συγκεκριμένα.
Το Twitter απαγόρευσε τις πολιτικές διαφημίσεις το 2019, αφού αυτό και άλλες εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook αντιμετώπισαν εκτεταμένη κριτική επειδή επέτρεψαν τη διάδοση παραπληροφόρησης κατά τη διάρκεια προεκλογικών περιόδων στις υπηρεσίες τους. Περιόρισε επίσης τις διαφημίσεις που σχετίζονται με κοινωνικά ζητήματα.
«Πιστεύουμε ότι η ικανότητα αντίληψης των πολιτικών μηνυμάτων πρέπει να κερδίζεται, όχι να αγοράζεται», έγραψε στο Twitter ο Τζακ Ντόρσεϊ, τότε διευθύνων σύμβουλος του Twitter, ανακοινώνοντας την κίνηση.
Σημειώνεται ότι από τότε που ο Μασκ ανέλαβε το Twitter στα τέλη Οκτωβρίου, μεγάλο μέρος των διαφημιζομένων στην πλατφόρμα τράπηκαν σε φυγή ως απάντηση στην απόλυση χιλιάδων υπαλλήλων από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Tesla, και στην ανάκληση της μόνιμης αναστολής λειτουργίας του λογαριασμού του πρώην προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ.