Αυξημένα κατά 2 δισ. δολάρια ήταν κεφάλαια που επένδυσαν οι Έλληνες πλοιοκτήτες για την ναυπήγηση νέων πλοίων το τελευταίο 10μηνο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Golden Destiny, η ελληνική εφοπλιστική κοινότητα επένδυσε 8,373 δισ. δολάρια για ναυπηγικά συμβόλαια για το διάστημα Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 2011, ενώ το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2010 είχαν τοποθετηθεί σε παραγγελίες πλοίων 6,671 δισ. δολάρια.
Αν και τα κεφάλαια ήταν περισσότερα από τα περυσινά, οι Έλληνες, έχουν παραγγείλει 83 πλοία λιγότερα σε σχέση με πέρυσι.
Συγκεκριμένα, το 2011 στο δεκάμηνο είχαν παραγγείλει 156 πλοία συνολικής χωρητικότητας 12,8 εκατ. τόνων έναντι 239 το 2010 συνολικής χωρητικότητας 25,28 εκατ. τόνων. Ανεξάρτητα, πάντως, με το ύψος των επενδύσεων και τον αριθμό των πλοίων το 2011, ο ελληνικός εφοπλισμός, ακολουθώντας το ρεύμα της αγοράς και το αισθητήριό του, ουσιαστικά «γύρισε την πλάτη» στους παραδοσιακούς τύπους πλοίων στους οποίους συνήθιζε να επενδύει επί δεκαετίες και στράφηκε προς τα πλοία μεταφοράς κοντέινερ και τα ακριβά LNG.