Ο Όμιλος εταιριών ΒΕΡΟΥΚΑΣ και η BAZAAR A.E.,, μέλος του Ομίλου, επέλεξαν το PYLON Hybrid της Epsilon SingularLogic, μέλος του Ομίλου EPSILON NET, μετά από πολύμηνη και ιδιαίτερα ενδελεχή αξιολόγηση σε ελληνικά και διεθνή ολοκληρωμένα συστήματα, στο πλαίσιο αναζήτησης μιας ολοκληρωμένης λύσης ERP-HRMS-CRM-WMS-ECOMMERCE και Ηλεκτρονικής τιμολόγησης, που θα καλύπτει τις ανάγκες όλων των εταιριών και διευθύνσεων του Ομίλου, προσφέροντάς τους διατμηματική επικοινωνία.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι το έργο βρίσκεται σε φάση υλοποίησης. Συγκεκριμένα, έχουν ξεκινήσει να παραδίδονται λειτουργικότητες των παρακάτω συστημάτων:
· PYLON ERP – CRM – SFA Hybrid για την κάλυψη των αναγκών της εμπορικής & οικονομικής διεύθυνσης και την παρακολούθηση & επικοινωνία με πελάτες-προμηθευτές, καθώς και για την παραγγελιοληψία στο πεδίο, μέσω mobile συσκευών
· PYLON SCM Hybrid για την αυτοματοποίηση των λειτουργιών αποθήκευσης και διανομής
· DIGITAL4U ECOMMERCE, μέσω διασύνδεσης του PYLON Hybrid με το ηλεκτρονικό κατάστημα
· EPSILON DIGITAL, για την ηλεκτρονική τιμολόγηση του Ομίλου, μέσω πιστοποιημένου παρόχου
Παράλληλα, είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι το σύστημα διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, PYLON HRM έχει ήδη τεθεί με επιτυχία σε παραγωγική λειτουργία.
Στο πλαίσιο αυτό ο κ. Χρήστος Σαπουντζόγλου, CIO του Ομίλου ΒΕΡΟΥΚΑΣ δήλωσε: «Με στόχο τον εκσυγχρονισμό και την ποιοτική αναβάθμιση των συστημάτων πληροφορικής του Ομίλου μας, αξιολογήσαμε το σύνολο, σχεδόν, των μεγάλων Software Houses στην Ελλάδα. Σημαντικό κριτήριο αποτελούσε από την πρώτη στιγμή η ολοκληρωμένη διαχείριση των αποθηκών μας, θέμα μείζονος σημασίας για τη δική μας δραστηριότητα. Είμαστε βέβαιοι πως το PYLON Hybrid της Epsilon SingularLogic, με ανταγωνιστικότερα πλεονεκτήματά του την τεχνολογία Hybrid, το end-to-end, integrated περιβάλλον και τη λειτουργικότητα WMS, συγκροτεί τη λύση που ανταποκρίνεται πλήρως σε όλες μας τις ανάγκες».
Με την πλατφόρμα PYLON Hybrid, ο Όμιλος ΒΕΡΟΥΚΑΣ προσδοκά σημαντικά οφέλη, όπως:
· Υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου Supply Chain Management συστήματος, με λειτουργικότητες που καλύπτουν τόσο τη διαχείριση εμπορευμάτων της κεντρικής αποθήκης και των περιφερειακών αποθηκών (παραλαβές, αποθέσεις, διακινήσεις, κλπ) αλλά και την υποστήριξη διαδικασιών logistics για τρίτους (3PL). Η λειτουργικότητα δεν απαιτεί διαχωρισμό βάσεων δεδομένων και επιπλέον interfaces, παρέχοντας έτσι real time διαχείριση και πληροφόρηση
· Απρόσκοπτη λειτουργία σε πολύπλοκα για τον οργανισμό κυκλώματα, όπως σύνθετες συμφωνίες με προμηθευτές, πολλαπλές εμπορικές πολιτικές, κανόνες αναπαραγγελιών για την ανατροφοδοσία των καταστημάτων, κ.α.
· Διασύνδεση και ολοκλήρωση των μονάδων και τμημάτων του οργανισμού για την προώθηση ενιαίας εταιρικής κουλτούρας, μέσω του ενοποιημένου περιβάλλοντος, που προσφέρει το νέο σύστημα
· Πλήρη αξιοποίηση της επιχειρησιακής πληροφορίας με ενσωματωμένο MIS που θα οδηγεί στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων
· Βελτιστοποίηση του βαθμού αυτοματοποίησης των διαδικασιών συνολικά στον οργανισμό, οδηγώντας στην εξάλειψη σφαλμάτων και στη μείωση του διαχειριστικού χρόνου
Επιβεβαιώνοντας τα ανωτέρω, ο κ. Σπύρος Πετσάλης, CFO του Ομίλου ΒΕΡΟΥΚΑΣ, δήλωσε: «Βασικά κριτήρια της επιλογής μας ήταν η πληρότητα και επεκτασιμότητα της λύσης. Εξίσου σημαντικό ρόλο στην απόφασή μας έπαιξε και το γεγονός ότι ο Όμιλος EPSILON NET είναι ο μεγαλύτερος και πλέον αναπτυσσόμενος Όμιλος Πληροφορικής στην Ελλάδα, κάτι που μας δίνει τη σιγουριά μιας μακροχρόνιας συνεργασίας μέσω της συνεχούς αναβάθμισης των τεχνολογικών λύσεων και υπηρεσιών, που μας παρέχει».