Εντυπωσιακή άνοδο των πωλήσεων κατέγραψε η Hermes στο τέταρτο τρίμηνο με την ώθηση που έδωσε η ενίσχυση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της εταιρείας στις ΗΠΑ ενώ παράλληλα σημείωσε διψήφια αύξηση στα έσοδά της στην Κίνα.
Οι ευρωπαϊκές μάρκες πολυτελείας επωφελήθηκαν μετά την πανδημία, καθώς οι αγοραστές άντλησαν τις οικονομίες τους κατά τη διάρκεια των lockdown για να περιποιηθούν τον εαυτό τους.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι πωλήσεις για το τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 22,9% στα 2,99 δισεκατομμύρια ευρώ (3,2 δισεκατομμύρια δολάρια), ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών για αύξηση 17%.
Η ετήσια επαναλαμβανόμενη λειτουργική κερδοφορία έφτασε στο ρεκόρ 40,5%, από 39,3% το 2021.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου η εταιρεία άνοιξε ένα μεγάλο κατάστημα στη Madison Avenue στη Νέα Υόρκη τον Σεπτέμβριο με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 40,8%.
Στην Κίνα, παρά το γεγονός ότι μεγάλο μέρος του κλάδου δέχτηκε πλήγμα λόγω της πανδημίας η Hermes δεν επηρεάστηκε. Όπως είπε ο εκτελεστικός πρόεδρος η εταιρεία “συνέχισε να βλέπει ισχυρή στην Κίνα”. Παράλληλα η ζήτηση ενισχύθηκε κατά τη διάρκεια της κινεζικής πρωτοχρονιάς.
Η Hermes ανακοίνωσε ότι θα προτείνει μέρισμα 13 ευρώ ανά μετοχή στην επόμενη γενική της συνέλευση στις 20 Απριλίου και θα μοιράσει μπόνους 4.000 ευρώ σε όλους τους υπαλλήλους της φέτος.
Οι μετοχές υποχώρησαν 1,4% στις πρώτες πρωινές συναλλαγές. Έχουν αυξηθεί κατά 20,48% σε ετήσια βάση μέχρι σήμερα.