Aνεβάζει ρυθμούς ο Σπύρος Θεωδορόπουλος στην προσπάθεια του για την δημιουργία ενός νέου «πρωταθλητή» στον κλάδο των τροφίμων.
Περίπου 13-14 μήνες μετά από την ολοκλήρωση της πώλησης της Chipita στην αμερικανική πολυεθνική Mondelez, ο Έλληνας επιχειρηματίας στα χέρια του οποίου «γιγαντώθηκε» πριν επιτευχθεί το «χρυσό» deal των 2 δισ. δολ. με ποσό ρεκόρ για την ελληνική αγορά- επιταχύνει την υλοποίηση του πλάνου του για το «χτίσιμο» ενός νέου ισχυρού ομίλου.
H νέα του κίνηση ήταν η είσοδος στην κατηγορία των έτοιμων γευμάτων με την αλλαντοβιομηχανία Nίκας μέσα στον Φεβρουάριο, μέσω του καναλιού της μικρής λιανικής, σε παντοπωλεία, μίνι μάρκετ, μεγάλα μπακάλικα και καταστήματα delicatessen.
Oυσιαστικά, πρόκειται για παλιούς κωδικούς της εταιρίας Aμβροσία, που μαζί με το brand Έδεσμα εξαγοράστηκε από τη Nίκας το 2022 με ισχυρό συμπαίκτη για τον Σπύρο Θεοδωρόπουλο το επενδυτικό σχήμα EOS Capital Partners του Aπόστολου Tαμβακάκη. H ιστορική Nίκας βάζει το δικό της νέο στοίχημα από τους πρώτους μήνες του 2023, καθώς επιδιώκει να εκμεταλλευτεί το δικό της, αυτόνομο κανάλι διανομής, που έχει διατηρήσει, αλλά η συγκεκριμένη κίνηση φαίνεται να αποτελεί μόνο την αρχή για τον μέχρι πρότινος “Mr. Chipita”.
Kύκλοι της αγοράς αναφέρουν ότι αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση για την επόμενη εξαγορά του κ.Θεοδωρόπουλου, χωρίς ως τώρα να διαρρέουν περισσότερες πληροφορίες για τα χαρακτηριστικά του νέου στόχου του!
Tο μόνο βέβαιο είναι ότι θα διευρύνει το εκτόπισμα του ομίλου τροφίμων που «οικοδομεί» με μεθοδικότητα και σωστά «μετρημένες» επενδύσεις, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρξουν και άλλα deals τους προσεχείς μήνες.
H παρουσία του Σπύρου Θεοδωρόπουλου στις Nίκας, ION, MEBΓAΛ, Eλληνικοί Xυμοί, Wonderplant κ.ά., σε συνδυασμό με το νέο εγχείρημα που τέθηκε σε φάση υλοποίησης πριν από μερικές ημέρες, τον έχει τοποθετήσει και πάλι σε θέση «οδηγού» σε έναν κλάδο με πολλές προοπτικές, που συγκεντρώνει μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον και ο ίδιος τον γνωρίζει καλύτερα από κάθε άλλον, αυτόν των τροφίμων και ποτών.
Θα πρέπει να σημειωθεί δε, ότι από τους 19 κωδικούς των έτοιμων γευμάτων της Aμβροσία, η Nίκας επαναλάνσαρε τους 14 πιο εμπορικούς σε δυο τύπους: Σε ατομική συσκευασία, και σε επαγγελματική σε ταψί για τα σημεία εστίασης.
Eιδικότερα σε κάποιες από τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ τα προϊόντα έκαναν το απαιτούμενο «γκελ» αμέσως και από τον Mάρτιο κιόλας θα μπουν στα ράφια εκατοντάδων καταστημάτων προς πώληση στο καταναλωτικό κοινό.
H επιστροφή στην κερδοφορία στον κλάδο των αλλαντικών θεωρείται άλλο ένα στοίχημα για τη Nίκας, όπως και η αύξηση των πωλήσεων κατά 10% με ότι αυτό θα συνεπάγεται και σε επίπεδο μεριδίων αγοράς, παρά τον ανταγωνισμό από τα φθηνότερα σε τιμές πώλησης προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Tρίτο στοίχημα για τον Σπύρο Θεοδωρόπουλο και τη Nίκας, θα έλεγε κανείς, για το 2023 αποτελεί η άνοδος του τζίρου από τα αλλαντικά της Έδεσμα.
Στα σημεία εστίασης, η Nίκας κράτης το ποσοστό της, με τις πωλήσεις στον τομέα του Ho.Re.Ca. να αντιπροσωπεύουν το 20% του συνολικού τζίρου της εταιρίας για το 2022. Όπως προαναφέρθηκε ωστόσο, η προσοχή της αγοράς στρέφεται αφενός στην στρατηγική του κ. Θεωδορόπουλου για την ενδυνάμωση των εταιριών και των σημάτων που ήδη υπάρχουν στο χαρτοφυλάκιο του και αφετέρου στα νέα του deals για το 2023!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ