Παρά το γεγονός ότι η κρίση επηρέασε σε μεγάλο βαθμό τις αγορές μεταχειρισμένων πλοίων με το 2011 να χαρακτηρίζεται χειρότερο και από το 2008, ωστόσο οι Έλληνες εφοπλιστές συνέχισαν τις επενδύσεις με αποτέλεσμα να παραμείνουν στην κορυφή της λίστας με τις αγορές μεταχειρισμένων πλοίων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου «Allied Shipbroking», οι Έλληνες 4,29 δισ. δολ. για την αγορά 181 πλοίων. Το ποσό αυτό αντιπροσωπεύει το 25% των συνολικών επενδύσεων που έγιναν στη αγορά των μεταχειρισμένων
παγκοσμίως και ανήλθε στα 16,5 δισ. δολ. Το 2010 οι Έλληνες εφοπλιστές είχαν αποκτήσει 263 πλοία επενδύοντας 6,46 δισ. δολ. Οι μεγάλοι ανταγωνιστές των Ελλήνων, οι Κινέζοι, απέκτησαν 117 πλοία ξοδεύοντας 1,36 δισ. δολ.
Το 2011, λόγω της κρίσης που χρηματοπιστωτικής κρίσης που πλήττει και την ναυτιλία οι αγοραπωλησίες όπως και οι αξίες των πλοίων μειώθηκαν. Ειδικότερα πωλήθηκαν 1.004 πλοία συνολικής αξίας 16,5 δισ. δολ., έναντι 1.158 πλοίων και συνολικής αξίας 21,6 δισ. δολ. το 2010. Παρ’ όλα αυτά οι Έλληνες εφοπλιστές και τις δυο χρονιές αναδείχθηκαν οι μεγάλοι πρωταγωνιστές.