Εντός δωδεκαμήνου αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία οι επτά σταθμοί των επεκτάσεων του Μετρό της Αθήνας (προς Ελληνικό, Ανθούπολη και Χαϊδάρι).
Στους σταθμούς αυτούς δεν έχει εγκατασταθεί το σύστημα σηματοδότησης, λόγω της εμπλοκής της σύμβασης της Αττικό Μετρό με τη Siemens για την προμήθειά του. Ωστόσο, η επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής έδωσε σήμερα το πράσινο φως στον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μάκη Βορίδη για την υπογραφή της σύμβασης και έτσι το έργο δρομολογείται με στόχο να ολοκληρωθεί νωρίτερα από τις προβλεπόμενες προθεσμίες, δηλαδή σε 12 μήνες, αντί 24.
Οι βουλευτές μέλη της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας εκπροσωπώντας τα κόμματά τους -πλην του ΚΚΕ έδωσαν το «πράσινο φως» στην κυβέρνηση να άρει την εκκρεμότητα, που υφίσταται από τον Ιούνιο του 2009, καθώς ο κ. Βορίδης διαβεβαίωσε ότι νομικά η σύμβαση δεν έχει κανένα πρόβλημα. Είπε μάλιστα πως αν δεν υπογραφεί οι συνέπειες (απώλεια εσόδων, απένταξη έργων, πρόσθετο κόστος, διακοπή δανειοδότησης κ.α.) για το ελληνικό δημόσιο θα είναι τεράστιες.
Ο αρμόδιος υπουργός τόνισε ακόμη πως η υλοποίηση της σύμβασης είναι μονόδρομος για τον επιπρόσθετο λόγο ότι από την μη λειτουργία των σταθμών αυτών απεμπολούνται έσοδα 65 εκατ. ετησίως.
Ως προς το πολιτικό ζήτημα -την ύπαρξη του οποίου αναγνώρισε- σημείωσε ότι βρίσκεται στα χέρια του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Ευ. Βενιζέλου, ο οποίος βρίσκεται σε εντατική συνεννόηση με τη Siemens στην κατεύθυνση της αποκατάστασης της βλάβης που υπέστη το Δημόσιο και για τα ποσά που σχετίζονται με αυτή.