Πιο “ελληνικά” γίνονται τα Starbucks η μεγαλύτερη αλυσίδα καφε στον κόσμο με το νέο logo τους απεικονίζει την αρχαίοελληνική Σειρήνα που παρέσυρε στο θάνατο τους συντρόφους του Οδυσσέα.
Στην Αρχαία Ελλάδα οι Σειρήνες ήταν νύμφες της θάλασσας που παρέσυραν τους ναυτικούς με το τραγούδι τους.
Οι αντιδράσεις για το νέο logo των Starbucks είναι αρνητικές οι FT το χαρακτήρισαν “χάσιμο χρόνου” και ότι δεν αντιπροσωπεύει την εταιρεία επειδή δεν φαίνεται το όνομα των Starbucks πάνω στο νέο σήμα.
Το νέο σήμα θα εμφανιστεί στα καταστήματα από το Μάρτιο του 2011.