Ασπίδα προστασίας, στην οικονομική ύφεση, φαίνεται πως έχουν γίνει, για τον «Mr Jumbo» ή κατά κόσμων Απόστολο Βακάκη, τα παιχνίδια και τα ραδιοφωνικά σποτάκια.
Τα καταστήματα Jumbo είναι από τις λίγες επιχειρήσεις που έχουν καταφέρει να αντισταθούν σθεναρά στην οικονομική κρίση εμφανίζοντας κέρδη.
Όπως επισημαίνει και η HSBC, η «παιχνιδοχώρα» των Jumbo, αντιμετωπίζει καλά την ύφεση κερδίζοντας συνεχώς μερίδιο της αγοράς με το άνοιγμα νέων καταστημάτων τα οποία και χρηματοδοτεί από δικούς της πόρους.
Παρά τις δαπάνες για την εξάπλωση στην αγορά –ανοίγοντας νέα καταστήματα- οι ισχυρές ταμειακές ροές, ενισχύουν περαιτέρω τα αμυντικά χαρακτηριστικά της.
Όπως επισημαίνει ο ξένος οίκος εισηγμένη έχει πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστικών της σχετικά με το κόστος, καθώς το 70% των πηγών των προϊόντων της έρχεται από την Κίνα, ενώ ακόμη προσελκύει πελάτες με τις χαμηλές τιμές των προϊόντων της.
Οι εκτιμήσεις της για το 2012, κάνουν λόγο για πωλήσεις 501,4 εκατ. ευρώ (+2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος) και κέρδη προ φόρων στα 108,2 εκατ. ευρώ (-11% σε σχέση με το προηγούμενο έτος).