Νέα ταλαιπωρία περιμένει σήμερα το επιβατικό κοινό καθώς χειρόφρενο έχουν τραβήξει οι ηλεκτροδηγοί σε Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ.
Σε ανακοίνωσή τους, τα σωματεία των ηλεκτροδηγών εκφράζουν την αντίθεσή τους στην εφαρμογή των μέτρων «που καταργούν στην πράξη ό,τι μέχρι σήμερα εξασφάλιζε και κατοχύρωνε τα ελάχιστα για τους εργαζόμενους», ενώ κάνουν λόγο για «απαξιωτική τακτική» που καταλήγει στη διάλυση των μέσων σταθερής τροχιάς.
Ο ΟΑΣΑ από την πλευρά του ανακοίνωσε την τροποποίηση, από σήμερα, της διαδρομής και την αύξηση των ημερήσιων δρομολογίων των λεωφορειακών γραμμών Χ40 και Χ41 ΟΑΚΑ – Αχαρναί – Ολυμπιακό Χωριό, οι οποίες πλέον θα κινούνται κυκλικά από το Ολυμπιακό χωριό μέχρι το σταθμό του Προαστιακού Σιδηροδρόμου ΣΚΑ-Αχαρναί και δεν θα διέρχονται από το τμήμα της διαδρομής μέσω της Αττικής Οδού έως το ΟΑΚΑ.
Εν τω μεταξύ όπως γράφει και η Ναυτεμπορική, το “πράσινο φώς” προκειμένου να εισέλθει στη δεύτερη φάση, δηλαδή στην κατάθεση των τεχνικών και οικονομικών προσφορών, ο διεθνής διαγωνισμός έκδοσης των ηλεκτρονικών εισιτηρίων “έξυπνων καρτών” του ΟΑΣΑ έδωσε το Συμβουλίο της Επικρατείας ΣτΕ.
Συγκεκριμένα, το ΣτΕ με απόφασή του, απέρριψε τις αιτήσεις ασφαλιστικών μέτρων που είχαν καταθέσει εταιρείες που συμμετείχαν στον διαγωνισμό. Επιδίωξη του ΟΑΣΑ αποτελεί η υπογραφή της σύμβασης, προϋπολογισμού έργου 94 εκατ. ευρώ, έως τα τέλη του έτους.