Περαιτέρω ανάπτυξη στην αγορά γιαουρτιού των ΗΠΑ αναμένει για τη ΦΑΓΕ ο διευθυντής μάρκετινγκ της αμερικάνικης θυγατρικής της εταιρείας, Russel Evans.
Όπως επεσήμανε σε αμερικανικό μέσο ενημέρωσης, η εταιρεία έχει τεράστιες προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης με δεδομένο ότι η κατά κεφαλήν κατανάλωση του ελληνικού τύπου γιαουρτιού είναι ακόμη σε χαμηλά επίπεδα σε σχέση με τις χώρες της Δυτικής Ευρώπης (στο 1/3) και πρόσθεσε οτι η ΦΑΓΕ αυξάνει κατά μέσο όρο 50% τις πωλήσεις της τα δέκα τελευταία χρόνια στην αμερικάνικη αγορά. Σημείωσε ακόμη ότι η συγκυρία ευνοεί το ελληνικό γιαούρτι καθώς η κατανάλωσή του συνεχίζει να κινείται ανοδικά ενώ δεν φαίνονται πουθενά σημάδια κόπωσης.
Ερωτώμενος για την είσοδο νέων είσοδο νέων παικτών αλλά και τις τεράστιες επενδύσεις που πραγματοποιούν οι κυριότεροι ανταγωνιστές της ΦΑΓΕ, δηλαδή η εταιρεία AgroFarma του Τούρκου -κουρδικής καταγωγής- επιχειρηματία κ. Hamdi Ulukaya που πουλάει το Chobani και ο γαλλικός κολοσσός στο χώρο της γαλακτοβιομηχανίας Danone, ο κ. Evans σημείωσε πως κάνουν καλό στην αγορά του ελληνικού γιαουρτιού. Ξεκαθάρισε ότι η ΦΑΓΕ έχει ένα προϊόν ανώτερης ποιότητας που δεν συγκρίνεται με τα υπόλοιπα και στόχος της είναι να προσφέρει στους καταναλωτές το αυθεντικό ελληνικό γιαούρτι με την εμπειρία των 85 χρόνων που διαθέτει στην παραγωγή του.
Πρόσθεσε ακόμη ότι και η ΦΑΓΕ έχει σε εξέλιξη επενδύσεις για το διπλασιασμό της παραγωγικής δυναμικότητας του εργοστασίου που διαθέτει στο Johnstown της Νέας Υόρκης, οι οποίες αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στα επόμενα δυο χρόνια.
«Και η Pepsico στο παιχνίδι»
Να σημειωθεί ότι και η Pepsico έκανε γνωστό πως εισέρχεται στην αγορά γιαουρτιού των ΗΠΑ σε συνεργασία με τη γερμανική εταιρεία Muller, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει εάν ενδιαφέρεται να δραστηριοποιηθεί στην κατηγορία του ελληνικού γιαουρτιού. Ο κ. Evans αρνήθηκε να σχολιάσει την δικαστική διαμάχη της ΦΑΓΕ με την General Mills, εταιρεία κολοσσό στο χώρο των τροφίμων για τη χρήση της επωνυμίας «Total». Υπενθυμίζεται ότι οι δυο εταιρείες βρίσκονται στα δικαστήρια εξαιτίας του ότι η πρώτη προσπάθησε να «μπλοκάρει» τη χρήση του brand «Total» από τη ΦΑΓΕ στις ΗΠΑ, με τον ισχυρισμό πως η εγγραφή λογότυπων που περιέχουν τη λέξη Total ενδέχεται να προκαλέσει σύγχυση στους καταναλωτές, καθώς και αυτή διαθέτει προϊόν δημητριακών που φέρει την επωνυμία Total.