Η Fiat παρουσίασε τη “Large” έκδοση του δημοφιλούς μικρού
Διαθέτει χώρους αντίστοιχους των πολυμορφικών οχημάτων, σε συνδυασμό με την αίσθηση που προσφέρει ένα μικρό SUV στο δρόμο και τις περιορισμένες διαστάσεις και την απόδοση ενός αυτοκινήτου κατηγορίας B
Το 500L είναι το νέο αυτοκίνητο της Fiat που έκανε την παρθενική του εμφάνιση, σε παγκόσμια πρεμιέρα, στις 6 Μαρτίου στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Το 500L -όπου «L» σημαίνει «Large», δηλαδή μεγάλο- είναι η νέα προσθήκη στη σειρά 500, που, μετά τις εκδόσεις Abarth και Cabrio, έρχεται να συνεισφέρει στη στρατηγική της εταιρείας, στόχος της οποίας είναι η διεύρυνση της γκάμας των αυτοκινήτων της με την εισαγωγή μοντέλων που είναι σε θέση να ικανοποιήσουν διαφορετικούς τύπους πελατών.
Το νέο 500L είναι το αδιαμφισβήτητο αστέρι του περιπτέρου και κάνει την πρώτη του παγκόσμια εμφάνιση στην ελβετική έκθεση. Το 500L είναι η νέα προσθήκη στην γκάμα του Fiat 500, η οποία, μετά τις εκδόσεις Abarth και Cabrio, προάγει τη στρατηγική της μάρκας, που έχει ως στόχο την ανάπτυξη της γκάμας της με την εισαγωγή μοντέλων που να ανταποκρίνονται σε διάφορους τύπους πελατών. Με το «L», το 500 αναπτύσσεται και μεγαλώνει μαζί με τους πελάτες, για να φιλοξενήσει νέες εμπειρίες και ανάγκες για μια ακόμη φορά. Με χώρους αντίστοιχους των πολυμορφικών οχημάτων, σε συνδυασμό με την αίσθηση που προσφέρει ένα μικρό SUV στο δρόμο και τις περιορισμένες διαστάσεις και την απόδοση ενός αυτοκινήτου κατηγορίας B, το νέο μοντέλο της Fiat αψηφά τις συμβατικές διαφοροποιήσεις μεταξύ των διαφόρων κατηγοριών της αγοράς και συνδυάζει τα τυπικά χαρακτηριστικά πολλών απ’ αυτές, προκειμένου να δημιουργήσει μια ξεχωριστή εναλλακτική λύση απέναντι στις παραδοσιακές κατηγορίες Β και C.
Οι κινητήρες
Η γκάμα των κινητήρων του περιλαμβάνει δυο κινητήρες βενζίνης (νέος TwinAir των 105 ίππων και 1.4 με 95 ίππους) και έναν υπετροφοδοτούμενο κινητήρα ντίζελ (1.3 MultiJet II 85 ίππων) που αντιπροσωπεύει την κορυφαία τεχνολογία που ξέρει να προσφέρει στους πελάτες της η Fiat Group Automobiles. Αν το 500 είναι το μικρό αυτοκίνητο για την πόλη και τους νέους ανθρώπους, το Fiat 500L είναι το πρώτο αυτοκίνητο της οικογένειας 500 που είναι ικανό να απαντήσει σε όλες τις συναισθηματικές απαιτήσεις της ζωής: παιδιά, φίλους, ταξίδια. Κάθε στιγμή ένα μεγάλο συναίσθημα γίνεται μια υπέροχη εμπειρία.
Το 500L σχεδιάστηκε από το Centro Stile Fiat και βασίστηκε στη λογική της εξαιρετικά φωτεινής «καμπίνας» επιβατών, που κάνει τη ζωή τους καλύτερη και τον έλεγχο του οδηγού ευκολότερο. Η γυάλινη οροφή -η μεγαλύτερη στην κατηγορία του- είναι ένα τρανταχτό παράδειγμα για το φως που εισέρχεται στην καμπίνα των επιβατών. Φωτεινό μέσα, γεμάτο χρώμα εξωτερικά: με περισσότερες από 30 επιλογές στο χρώμα, το 500L θα προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα χρωματικών αποχρώσεων στην κατηγορία του.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει και το ιδιαίτερο ταμπλό, που φέρνει στο νου άμεσα την ατμόσφαιρα και την αίσθηση που χαρακτηρίζουν το 500 και προσφέρει άριστη ποιότητα παραμονής, με μαλακά στην αφή πλαστικά και αναβαθμισμένα στοιχεία.
Η άνεση όμως στην καμπίνα του νέου 500L έρχεται και μέσα από τους χώρους που προσφέρει για τους επιβάτες του, οι οποίοι είναι οι καλύτεροι στην κατηγορία του σε σχέση με τις εξωτερικές του διαστάσεις.
Ο οδηγός και οι συνεπιβάτες του θα βρουν άφθονους χώρους για μικροπράγματα, ενώ τα καθίσματα φροντίζουν για την οδηγική άνεση, την πρακτικότητα και την ποιότητα παραμονής στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, αφού ρυθμίζονται προς όλους τους άξονες, διαθέτοντας συνολικά 8 τρόπους ρύθμισης. Την ποιότητα ζωής στο εσωτερικό ενισχύουν οι «φιλικές» τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται για την ψυχαγωγία, την επικοινωνία και την πληροφόρηση, από τη μεγάλη οθόνη αφής μέχρι τις συνδέσεις USB και Bluetooth κι από τη σύνδεση με τα κοινωνικά δίκτυα μέχρι την εφαρμογή eco:Drive, που βοηθάει τον οδηγό να κάνει πιο οικονομική και «οικολογική» την οδήγησή του.
Το συμπαγές αμάξωμα του νέου Fiat 500L -οι διαστάσεις του είναι 414 cm για το μήκος, 178 cm πλάτος και 166 cm ύψος- το καθιστά ένα ιδεώδες μέρος να κάθεσαι και να κοιτάζεις τον κόσμο έξω. Και για τα μακρινά ταξίδια, ο χώρος αποσκευών των 400 λίτρων μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 5 μεγάλες βαλίτσες.
Το 500L, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Fiat στο Kragujevac της Σερβίας και θα αρχίσει να διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά το τελευταίο τρίμηνο του 2012.
Μεγαλώνει
Με το «L», το μοντέλο 500 μεγαλώνει σε μέγεθος για να φιλοξενήσει νέες εμπειρίες και ανάγκες, ακόμη μία φορά. Αν το Fiat 500 είναι το ιδανικό σούπερ compact αυτοκίνητο για τους νέους και την πόλη, το Fiat 500L είναι το πρώτο αυτοκίνητο της οικογένειας του Fiat 500 που μπορεί να φιλοξενήσει όλες μαζί τις μεγάλες συγκινήσεις της ζωής: παιδιά, φίλους, ταξίδια. Κάθε φορά που οι μεγάλες συγκινήσεις γίνονται μεγάλες εμπειρίες.
Το 500L εκφράζει απόλυτα την ιταλική φινέτσα με την ξεχωριστή του εμφάνιση και αποδίδει με τον καλύτερο τρόπο τη μοναδική ικανότητα της Fiat να οραματίζεται και να σχεδιάζει αυτοκίνητα καινοτόμα σε ουσία και φόρμα. Η ουσία έχει να κάνει με την όσο το δυνατόν καλύτερη εκμετάλλευση του χώρου που χαρακτηρίζει όλα τα καινοτόμα αυτοκίνητα Fiat στην ιστορία, από το 600 Multipla και μετά. Ακριβώς όπως το Fiat 600 Multipla υπήρξε ο προάγγελος της ιδέας του compact επιβατικού μίνι βαν, έτσι και το 500L είναι η νέα ερμηνεία που δίνει η Fiat στη φιλοσοφία «Simply More» (απλά περισσότερα) εφαρμοσμένη στην ιδέα του πολυμορφικού αυτοκινήτου. Το 500L αναβαθμίζει την κατηγορία των compact αυτοκινήτων για τη σύγχρονη οικογένεια, αναπτύσσοντας με πρωτοφανή τρόπο ορισμένα από τα σαγηνευτικά στοιχεία του Fiat 500.
Σχεδιασμένο από το Centro Stile Fiat, το οποίο εμπνεύστηκε από την ιδέα του cabforward, δηλαδή της μετατόπισης της καμπίνας προς τα εμπρός, ως σύγχρονη επανερμηνεία της ιδέας ενός αυτοκινήτου σχεδιασμένου έτσι ώστε να εξασφαλίζει καλύτερη εξωτερική ορατότητα σε συνδυασμό με άφθονο φως στο εσωτερικό, το 500L διακρίνεται για την ‘ενιαία’ διάταξη όλων των γυάλινων επιφανειών, που διατρέχουν περιμετρικά το αυτοκίνητο για καλύτερη αίσθηση ελέγχου στο δρόμο και μεγαλύτερη ευκολία κατά τη στάθμευση. Η γυάλινη οροφή -η μεγαλύτερη στην κατηγορία του- πλημμυρίζει επίσης το χώρο των επιβατών με άπλετο φως, ενώ η παλέτα των διαθέσιμων χρωμάτων, η οποία περιλαμβάνει περισσότερα από 30 χρώματα αμαξώματος, είναι επίσης η μεγαλύτερη στην κατηγορία του.
Κατά τον ίδιο τρόπο, το επίπεδο άνεσης που προσφέρει το νέο 500L θα γίνει το απόλυτο σημείο αναφοράς λόγω του ευρύχωρου εσωτερικού, του καλύτερου στην κατηγορία του σε σχέση με τις εξωτερικές διαστάσεις -μήκος 414 cm, πλάτος 178 cm και ύψος 166 cm, συμπληρώνοντας έναν χώρο αποσκευών χωρητικότητας σχεδόν 400 λίτρων που μπορεί να φιλοξενήσει έως 5 βαλίτσες τρόλεϊ ή ένα καρότσι μεγάλου μεγέθους.
Το 500L ξεφεύγει από τις συμβατικές διακρίσεις, διαθέτοντας χώρο επιβατών αντίστοιχο ενός MPV, εμφάνιση μικρού SUV, compact μέγεθος και αποδοτικότητα σούπερ μίνι αυτοκινήτου. Ακολουθώντας αυτή την εντελώς νέα συνταγή, το Fiat 500L συνδυάζει χαρακτηριστικά από διάφορες κατηγορίες για να προσφέρει ένα πρωτοποριακό ξεχωριστό και πολυχρηστικό πρώτο αυτοκίνητο που προβάλλει ως εναλλακτική επιλογή για τα παραδοσιακά σεντάν της σούπερ μίνι και της μίνι κατηγορίας.
Το Fiat 500L θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη μέσα στο τελευταίο τρίμηνο του 2012, με μια γκάμα κινητήρων που θα περιλαμβάνει αρχικά δύο βενζινοκινητήρες (TwinAir και 1.4 λίτρων) και έναν κινητήρα turbodiesel (1.3 MultiJet II). Αυτός που ξεχωρίζει από τους βενζινοκινητήρες είναι ο νέος κινητήρας TwinAir 0,9 λίτρων, η νέα εξέλιξη του πολυβραβευμένου δικύλινδρου κινητήρα Fiat που κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ στην κατανάλωση καυσίμου και στις εκπομπές χάρη στο χαμηλό κυβισμό και την παρουσία ενός ιδιαίτερα αποδοτικού υπερπληρωτή. Το επίπεδο των εκπομπών θα ανεβάσει τον πήχη μεταξύ των βενζινοκινητήρων στην κατηγορία των πολυμορφικών και με αυτήν την τελευταία εξέλιξη.
ΣΤΗΛΗ
-Στο πιο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, η Porsche ρίχνει στην «αρένα» το νέο της «όπλο». Η νέα Boxster, αρχίζει την πορεία της και στην ελληνική αγορά. Η βασική έκδοση, με εξακύλινδρο κινητήρα άμεσου ψεκασμού 2,7 λίτρων απόδοσης 265 ίππων με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με αυτόματο PDK 7 σχέσεων, έχει τιμή πώλησης από 86.000 €.
Η ισχυρότερη έκδοση, Boxster S, με κινητήρα 3,4 λίτρων με απόδοση 315 ίππων, έχει τιμή από 104.100 €.
-Όφελος απόσυρσης 2.800 ευρώ στους υποψήφιους αγοραστές για τις εκδόσεις diesel του XC60, ακόμη και αν δεν διαθέτουν αυτοκίνητο προς απόσυρση, προσφέρει η Volvo Car Hellas.
Το συγκεκριμένο όφελος προσφέρεται και για τις μεγαλύτερες εκδόσεις των 2.400 κ.εκ., που δεν ευνοούνται από τις διατάξεις της πολιτείας περί απόσυρσης παλαιού αυτοκινήτου.
-Δεν… προλαβαίνει τη ζήτηση του Prius C η Toyota και σκέφτεται να αυξήσει την παραγωγή. Στις ΗΠΑ, μέσα σε μόλις τρεις μέρες, διατέθηκαν περισσότερες από 1.200 μονάδες.
-Μειώσεις τιμών από την Daihatsu, στα δύο δημοφιλέστερα μοντέλα της. Το τετρακίνητο Terios με ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1.500 κ.εκ. διατίθεται από 17.430 €, ακόμη και χωρίς δικαιολογητικά για απόσυρση, με το όφελος να αγγίζει τα 5.430 €. Το 1.300άρι Sirion «πέφτει» στα 9.540 € για τη βασική έκδοση και φτάνει τα 10.196 € για την κορυφαία έκδοση εξοπλισμού Sirion Plus, με το όφελος να φτάνει τα 3.399 €.
-Το είχατε διαβάσει εδώ προ (πολύ καιρού). Και για μια ακόμα φορά επιβεβαιωνόμαστε. Η Nissan αποκάλυψε επισήμως ότι θα αναβιώσει τη φίρμα Datsun, η οποία θα χρησιμοποιηθεί σε αναδυόμενες αγορές, όπως της Κίνας, της Ινδίας και της Ρωσίας.