Από τη βράβευση στην… εκκαθάριση
Από την περσινή «γιορτή» στη… τρικυμία
Αναταραχή επικρατεί στην Vodafone εδώ και μερικές μέρες, καθώς οι πληροφορίες θέλουν, τα στελέχη να προβαίνουν σε δραστικό «ψαλίδι» στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, το οποίο παρεμπιπτόντως πέρυσι είχε βραβευτεί ως το καλύτερο της χρονιάς για την άψογη λειτουργία του.
Με το επιχείρημα της οικονομικής κρίσης η διοίκηση αποφάσισε να προβεί σε περικοπές του κόστους λειτουργίας και όπως αναφέρουν πηγές από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας δεν «αποκεφαλίζει» μόνο τους διευθυντές του τμήματος εξυπηρέτησης- χωρίς, μέχρι τώρα τουλάχιστον, να υπάρχει κάποια ανακοίνωση αντικατάστασής τους- αλλά και πολλούς εργαζόμενους.
Οι ίδιες πηγές υποστηρίζουν πως η εταιρία αλλάζει στρατηγική, ότι δεν χρειάζεται τέτοιου είδους υπηρεσίες γι’ αυτό και μειώνει αισθητά τις θέσεις εργασίας. Και όλα αυτά συμβαίνουν στην δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στη χώρα μας με μερίδιο αγοράς πάνω από 30% και η οποία βρίσκεται σε πολύ καλύτερη οικονομική κατάσταση σε σχέση με άλλες επιχειρήσεις, αφού έχει ως «στήριγμά» της την βρετανική μητρική, ενώ σύμφωνα με τον τελευταίο ισολογισμό της, μέσα σε χρονιά οικονομικής κρίσης, μοίρασε στους μετόχους της τουλάχιστον 240 εκατ. ευρώ.
Τα μοναδικά κομμάτια από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών που δεν έχει «πέσει μαχαίρι» είναι τα τηλεφωνικά κέντρα που ασχολούνται με προσφορές, νέες συνδέσεις, αποτροπή αποσυνδέσεων καθώς και τα κέντρα που εξυπηρετούν εταιρικούς πελάτες.