Περιόρισε τις καθαρές ζημιές στα 67,9 εκατ. ευρώ το 2011 έναντι 130,5 εκατ. ευρώ το 2010 η Olympic Air (στις τρεις εταιρείες αερογραμμές, τεχνική βάση, επίγεια εξυπηρέτηση).
Η προσπάθεια περαιτέρω περιορισμού των ζημιών αποτελεί βασικό στόχο και για το 2012, ενώ εκτιμάται ότι η Olympic Air θα περάσει σε λειτουργική κερδοφορία.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την MIG, το 2011 το προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων αποτέλεσμα των εταιρειών της Olympic (αερογραμμές, τεχνική υποστήριξη, επίγεια εξυπηρέτηση) αυξήθηκε κατά 57,3 εκατ. ευρώ, κλείνοντας τη χρονιά με EBITDA ζημίες ύψους 32,3 εκατ. ευρώ, αντί 90,1 εκατ. ευρώ το 2010.
Οι τρεις εταιρείες αεροπορικού έργου έκλεισαν το έτος με καθαρές ζημίες ύψους 67,9 εκατ. ευρώ, αντί 130,5 εκατ. ευρώ το 2010, γεγονός που αποδίδεται κυρίως στο σημαντικό περιορισμό των διεθνών δρομολογίων καθώς και της προσπάθειας για «νοικοκύρεμα» των εταιρειών.
Αναλυτικά, η Olympic Air κατέγραψε μείωση των πωλήσεων από τα 334 εκατ. ευρώ σε 240,5 εκατ. Ευρώ με το αποτέλεσμα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων να βελτιώνεται από -71,8 εκατ. ευρώ το 2010, σε -15,5 εκατ. ευρώ το 2011. Η εταιρεία προχωρώντας στον εξορθολογισμό του πτητικού της προγράμματος, κατάφερε να κλείσει την ψαλίδα των ζημιών στα 37,6 εκατ. ευρώ, αντί 80,9 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος.
Αντίστοιχη μείωση στις πωλήσεις καταγράφηκε και στην Olympic Handling η οποία «έπεσε» από τα 69,5 εκατ. ευρώ το 2010, στα 54,6 εκατ. ευρώ το 2011. Το EBITDA κυμάνθηκε στα -11,7 εκατ. ευρώ, αντί -10,8 εκατ. ευρώ το 2010, ενώ σημαντική ήταν η μείωση στις καθαρές ζημίες, οι οποίες μειώθηκαν από 40 εκατ. ευρώ σε 21,6 εκατ. ευρώ.
Αύξηση στις πωλήσεις κατέγραψε η Olympic Engineering όπου από τα 3,9 εκατ. ευρώ του 2010 ανέβηκε στα 5,1 εκατ. ευρώ το 2011. Το προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων αποτέλεσμα έφτασε τα -5,5 εκατ. ευρώ το 2011, αντί -7,5 εκατ. ευρώ το 2010. Η χρονιά έκλεισε με λιγότερες ζημίες από πέρυσι στα 8,7 εκατ. ευρώ το 2011, έναντι 9,6 εκατ. ευρώ το 2010.
Σε ότι αφορά την επιβατική κίνηση, το 2011 η Olympic Air μετέφερε περισσότερους από 3,4 εκατ. επιβάτες, ωστόσο, οι πληρότητες είναι μάλλον χαμηλές καθώς ο μέσος όρος δεν ξεπερνά το 63%. Η εταιρεία πραγματοποίησε 160 πτήσεις κατά μέσον όρο την ημέρα, προς 44 προορισμούς.