Αντιδράσεις μεταξύ των πρατηριούχων υγρών καυσίμων, που δραστηριοποιούνται σε παραμεθόριες περιοχές, προκάλεσε απόφαση, σύμφωνα με την οποία τα πρατήρια που λειτουργούν στους μεθοριακούς σταθμούς Κήπων, Ευζώνων και Κακαβιάς (σύνορα με Τουρκία, Σκόπια και Αλβανία), θα διαθέτουν αφορολόγητα υγρά καύσιμα.
Μάλιστα, όπως είπε, μιλώντας στο ΑΠΕ/ΜΠΕ, ο αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδας (ΟΒΙ) και πρόεδρος πρατηριούχων νομού Κιλκίς Γιάννης Μαγλουσίδης, οι συνάδελφοί του θα ζητήσουν την άρση της απόφασης. Σε διαφορετική περίπτωση, ο ίδιος θα προτείνει στην Ομοσπονδία να προχωρήσει σε κινητοποιήσεις, όπως ο αποκλεισμός των μεθοριακών σταθμών με βυτιοφόρα.
«Η απόφαση αυτή, αποτελεί ταφόπλακα για τους πρατηριούχους», πρόσθεσε και διερωτήθηκε για το εάν η συγκεκριμένη κίνηση λειτουργεί ως αντιπερισπασμός για την έξοδο Ελλήνων καταναλωτών στις χώρες αυτές, προκειμένου να γεμίσουν τα ρεζερβουάρ τους. Ταυτόχρονα, διατύπωσε και το ερώτημα: «Πως θα εφοδιάζονται τα συγκεκριμένα πρατήρια που λειτουργούν σε νεκρή ζώνη;».
Υποστήριξε ακόμη πως στους κόλπους των βενζινοπωλών επικρατεί μεγάλη αναστάτωση και αύριο το πρωί το συγκεκριμένο θέμα θα τεθεί επί τάπητος στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της ΟΒΙ. Επίσης, την Τετάρτη, προτίθεται να καλέσει – πιθανόν στη Δράμα – σε συνεδρίαση τους προέδρους ενώσεων της χώρας, ώστε να οριστικοποιηθεί ο τρόπος αντίδρασής τους.
Κατηγορηματικά αντίθετη με τη συγκεκριμένη απόφαση δήλωσε πως είναι και η πρόεδρος της Ένωσης Βενζινοπωλών Β. Έβρου, Βάσω Καλαϊτζη, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ. Πρόσθεσε δε ότι ο αριθμός των πρατηρίων της περιοχής που έβαλαν «λουκέτο» παίρνει πλέον «τρομακτικές διαστάσεις». Ανέφερε πως το 2010 έκλεισαν 35 πρατήρια, ενώ στο «κόκκινο» βρίσκονται και τα περισσότερα από τα 85 που λειτουργούν.
«Η ισχύς της συγκεκριμένης απόφασης θα σημάνει απώλεια εσόδων τόσο για εμάς τους βενζινοπώλες, όσο και για το ελληνικό δημόσιο», υποστήριξε, από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Ένωσης Βενζινοπωλών Ιωαννίνων, Παντελής Κολόκας.
Στο μεταξύ, έντονη κινητικότητα παρατηρείται στο πρατήριο υγρών καυσίμων που υπάρχει στους Ευζώνους, οι εγκαταστάσεις του οποίου είναι ημιτελείς και παραμένει ανενεργό τα τελευταία πέντε χρόνια. Σήμερα το πρωί, κατέφθασαν στο χώρο τρία χωματουργικά μηχανήματα. Στόχος είναι να ολοκληρωθούν οι εργασίες κατασκευής και εγκατάστασης των δεξαμενών και των αντλιών, ώστε και έτσι να μπορέσει να λειτουργήσει με το που θα δοθεί το «πράσινο φως» από την Πολιτεία.