Η αμόλυβδη καίει τα πορτοφόλια των οδηγών αφού σε πολλά σημεία της χώρας έφτασε να πωλείται προς δύο ευρώ το λίτρο κι έτσι οι οδηγοί αναζητούν τρόπους να εξοικονομήσουν χρήματα αλλά και ενέργεια.
Αυτό τον προβληματισμό φαίνεται πως αφουγκράζεται η ΔΕΠΑ η οποία επιχειρεί να προωθήσει στα πρατήρια φυσικό αέριο κίνησης.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε προχωρημένες συζητήσεις με μεγάλη εταιρεία εμπορίας καυσίμων για την τοποθέτηση αντλιών αερίου σε επιλεγμένα πρατήρια, προκειμένου ο εφοδιασμός να ξεκινήσει σε πρώτο στάδιο πιλοτικά, πριν περάσει σε ευρύτερη εφαρμογή.
Το πιλοτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει μάλιστα και τη μετατροπή ενός αριθμού βενζινοκίνητων, εταιρικών αυτοκινήτων σε αεριοκίνητα, ή μάλλον σε οχήματα διπλού καυσίμου, με κόστος της ίδιας της ΔΕΠΑ.
Τα πρώτα πρατήρια από τα οποία θα αρχίσει η διάθεση του φυσικού αερίου για τα αυτοκίνητα θα βρίσκονται στην Εθνική Οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης, καθώς και στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη, σε σημεία που ήδη τροφοδοτούνται με φυσικό αέριο μέσω του δικτύου.
Η πώληση του φυσικού αερίου από την αντλία θα γίνεται σε ευρώ/κιλό και η τιμή του, πέρα από τα πρατήρια, θα αναρτάται κάθε επτά ημέρες στην ιστοσελίδα της ΔΕΠΑ.
Μετατροπές
Η επαναφορά του πρότζεκτ της αεριοκίνησης γίνεται σε μία περίοδο που έχει επιτραπεί η κυκλοφορία Ι.Χ. αυτοκινήτων διπλού καυσίμου, βενζίνης και φυσικού αερίου. Μάλιστα ήδη η ΔΕΠΑ εφοδιάζει αυτοκίνητα που έχουν τη δυνατότητα χρήσης αερίου στο σταθμό της Ανθούσας, ο οποίος αρχικά είχε δημιουργηθεί για την τροφοδοσία των λεωφορείων και των απορριμματοφόρων με καύσιμο φυσικό αέριο.