Την κατιούσα πήρε και τον Απρίλιο η εγχώρια αγορά αυτοκινήτου , καθώς οι πωλήσεις συρρικνώθηκαν κατά 52,7% (τον Απρίλιο 2011 είχε καταγραφεί μείωση 20,2%), επιδεινώνοντας την ήδη άσχημη κατάσταση που επικρατεί στον κλάδο.
Ειδικά στα επιβατηγά αυτοκίνητα, η πτώση των πωλήσεων ανήλθε σε 55,6% (πέρυσι η μείωση ήταν 17,1%), λόγω του δραστικού περιορισμού του εισοδήματος της συντριπτικής πλειονότητας των πολιτών και παρά τις συνεχιζόμενες προσφορές από τις αντιπροσωπείες, αλλά και την πετρελαιοκίνηση.
Ως αποτέλεσμα, σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή, το α΄ τετράμηνο εφέτος κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 29.244 αυτοκίνητα (καινούρια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού), παρουσιάζοντας μείωση 37,4% ως προς την αντίστοιχη περίοδο του 2011.
Μείωση 48,4% είχε παρουσιαστεί το τετράμηνο Ιανουαρίου-Απριλίου 2011 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2010.
Παράλληλα, συνεχίζεται και στις μοτοσικλέτες η μεγάλη πτώση στις πωλήσεις (-25,5% τον Απρίλιο 2012 έναντι -25,7% τον Απρίλιο 2011).
Έτσι, το α΄ τετράμηνο η κυκλοφορία νέων μοτοσικλετών (άνω των 50 cc) ανήλθε σε 8.951 μοτοσικλέτες, έναντι 13.720 το 2011, παρουσιάζοντας μείωση 34,8%.
Μείωση 22,8% είχε παρουσιαστεί το τετράμηνο Ιανουαρίου-Απριλίου 2011 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2010.